• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

moja: lugna stros promenader, lugn styrketräning osv bara du inte höjer upp pulsen för mycket så är det okay
    å framför allt, gör inget mer än kroppen klarar
    gör träningen för att hålla i det du har sedan tidigare
    mao börja inte göra nåt du inte gjort tidigare

hoppas jag gav nån klarhet i mitt svammel

välkommen hit tuna

• Moja

lhs - "börja inte göra nåt du inte gjort tidigare"... Tidigare, före graviditeten eller...?

• Heather KL

Tuna,

Jag också vill göra Babysim på masserhallen och i oktober börjar mammagympa på Friskis o Svettis. Hur gammal är din bebis? Min är lite över 2 månader gammal, han var född 20050512

/Heather

• lhs73

moja: ingen hårdträning, sen beror det ju på vad du gjorde innan graviditeterna
    men var det inte du som hade nån träning som du gjorde framför teven
    vad var det ?

• lhs73

för övrigt
    jag är på väg (om ett tag) till mellsta eller domnarvet å älvrundan med stavar om nån är intresserad av att hänga på
    när jag loggar ut är jag på väg
    fram till dess hinner den som vill säga till å hänga på

• lhs73

En liten påminnelse så här i ruskvädret

Tjejgåing !!!!!!

tisdagen den 16/8
    start kl: 18,30
    start å mål vid stångtjärnsstugan
    sträcka: ca: 5 km

deltagaravgift: 165:- / deltagare

www.gangsport.com/t2t.asp

• Moja

lhs - Javisstja, jag körde ju lite fitnessyoga ett tag. Men det är ju ett tag sen... Var i skogen o plockade blåbär idag. Tog det väldigt lugnt men det känns att jag inte bör anstränga mig. Jag orkar gå fort kortare sträckor men det känns inte bra i kroppen.

• FiaLisa75

Hej hej tjejer
    På söndag, den 31/7 klockan 19.00, ska jag ha Tupperware-party hemma hos mig.
    Ni får gärna komma!
    Skriv i min gb, eller här i tråden. Ska ju börja jobba nu, så jag hinner kanske in lite mer

• Moja

b gggggggggggggg vbtvtbrvbvbbrry5b5 b fd bhg huhmnhuuuuu vc
    hnnnn biuh 8n nbbv yv77gbdcxfxdcx vd jkjjjhuihbnj bmyybn bn6bdd y vb

Svar på tråden Borlängetråden del 3