• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

förslag på träff !!!!!

torsdag 1/9
    klockan: 14,00
    Mellsta

• Heather KL

Ja låter perfekt LHS. Magnus har lediga tors/fred så det passar oss bra!

• anne h

Hejsan!!

Nu har jag FYRA skolbarn!!!
    Min minsting började skolan i dag, skuttade glatt upp på flaket dit alla små skulle för att få en ballong av de större barnen i sexan (där storasyster går *ler*)
    Tänk, han är ju bara 2 eller är det 3 år gammal?.. För längre än så HAR jag väl ändå inte haft honom? Eller... *hmm..* tiden går FORT!!!

• Moja

lhs - Fika vore trevligt men jag kanske är på konferens då. Har inte bestämt om jag ska va med än.

• onka

Gdkväll!

Haha anne h, förstår hur du känner....
    Kan fortfarande inte fatta vart de sista 9 åren tagit vägen!

Torsdag nästa vecka låter bra för fikaträff! Ska till doktorn på fm så bara hon inte skickar mig till "Säter" så kommer vi!

• anne h

Mellsta, nästa vecka? Jag är ju själv en skolflicka nu, men kanske jag hinner hämta C OCH komma in till Mellsta?
    Vi får se, hoppas iaf! =)
    (de andra tre trollen slutar senare, så de får inte följa med.. hehe)

• lhs73

onka: jag lovar att hälsa på i "säter"

fast då finns ju risken att jag osså blir inlåst
    eller kanske jag ska kalla det chans

• FiaLisa75

lhs - då kan inte jag, är ju bara ledig fredagar nu för tiden.

Men nu har jag jobbat klart för veckan. Håller på att packa för att åka till Köpenhamn i morgon. Ska bli superkul!

• FiaLisa75

lhs & onka - lovar att hälsa på er båda två när ni sitter inne på "säter". Bor ju inte så långt bort då

Svar på tråden Borlängetråden del 3