• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • critan

Hehe, ska ni bo granne med mig, va trevligt!!!

Jag kan om vi får komma lite försent, Sanna slutar vid 14. Men vi ger järnet och trampar pelle i bott, så är vi där på nolltid!!!

Vad har hänt med heather och anne??

• critan

Nu kom deras bilder tillbaks, såklart, för att ingen skulle förstå min fråga!!!

• anne h

critan:
    undrade just vad du menade.. är ju som vanligt här.. sen läste jag vidare..
    natti.

• onka

Yeeeees då gick det att logga in igen!!!!!

Vad skönt det är med mina ensamma dagar igen, nu när skolan börjat.
    Idag så börjar sambon lite senare också så jag slapp ut med hunden, så här sitter jag fortfarande i morgonrocken.

Men måste snart svira om ska upp på stan och fk. Men om jag åker i morgonrock så kommer jag fortare till Säter kanske.......
    Vad bra att vi får lite besök där i alla fall.......

Jag kommer utan barn på träffen om det blir på torsdag. Natta ska på övernattning med skolan då.

• lhs73

goderkväller

vad trevligt med besök
    undra om det kommer att ske före eller efter elchockerna, kanske under tiden rent av

usch vad jag är trött på 4:an, har inte sett mycket på den på sistone känns det som
    men kollade på total torp makeover, när dom pratade lät det som om de viskade, men sen las det på musik å vips blev jag döv
    å denna j***a reklam som är så hög volym mässigt
    hmmm undra just om det hjälper att gnälla hos tv4
    fast å andra sidan så beror ju volym skillnaderna vad gäller reklamen just för att göra folk uppmärksamma på vad det är reklam för

nu har jag gnällt färdigt för en liten stund
    ska snart gnälla mera, fast då medan jag tittar på beväpnad å farlig

• lhs73

godermorgon

grått å trist
    hur ska kroppen orka med ännu en vinter utan att ha fått sig en ordentlig dos av solsken/ljus
    det kanske får lov att bli ljusterapi trots allt
    om det nu inte kommer lite mer sol framöver vill säga

• onka

Å jag som bara älskar det här vädret! Det är tom sant!
    Mår alltid som bäst på hösten, tycker allt är så härligt då.

Är det egenmäktigt förfarande när man inte går till skolan med badkläder?
    Natta kom ut och hojtade att de skulle ha badkläder idag. Men enl schemat så börjar inte badet förräns v36 och det stog inget på veckobladet. Dessutom om det skulle ha varit bad så skulle bussen ha gått 8.10 och jag var inte hemma förräns 8.15. Så jag tog ett enhälligt beslut med mig själv att stanna kvar hemma och gå till datorn istället.
    Troligtvis var det någon som inte kunde läsa som skickat med badkläder och så lurade det barnet de andra. Och för den delen hon hade kunnat cyklat hem själv om det var så.

Nu har jag rättfärdigat mig själv!

• Heather KL

Onka, jag älskar höst o vinter oxå!

• lhs73

onka: mjälga börjar osså med badet först vecka 36

nu ser jag iaf lite blå himmel

Svar på tråden Borlängetråden del 3