• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • critan

Gomorron! Snart får jag gå och lägga mig igen, sköööönt!!!

• lhs73

critan: de där om att gå å lägga sig igen
    när jag läste det strax före 7 lät det sååå lockande å tänkte att jag nog ska göra det idag när jag kommer hem efter skjutsningar
    men ack vad jag bedrog mig
    när jag nu hemkommen är så skriker huvudet KAFFEEEEE
    å magen skriker FRUKOST
    hmmm
    undra just vad som är skönast
    slötitta på tv medan jag äter frukost eller lyssna på radio
    ja oavsett så tror jag nog att kaffet är klart vid det här laget

ha en underbart skön å solig dag
    håller tummarna för att denna sol även är framme imorgon em

• onka

Godförmiddag!
    Nu har jag vaknat, igen...

Skulle lägga mig och läsa en stund, men vaknade av att telefonen ringde. Det var bara det att det var tyst i den.....innan jag kom på att det var mobilen som låg och skrek i vardagsrummet. Men när jag väl fattat det och kommit upp så hade det så klart slutat att ringa men jag var klarvaken.

Meningen var att jag skulle ut till Tunet för att lära mig om kost idag men det sov jag över.
    Får bli en tur i skogen istället det ger mig nog mer skulle jag tro. Kanske hittar jag lite svamp också om jag har tur!

• critan

Ååh, plocka lite åt mig, please. Hatar att gå i skogen, men tycker om kantareller!!

• critan

(man kan köpa kantareller, men det får man väl inte prata högt om? bara jag som gör det, fast bara ibland?)

• onka

Haha- jag avskyr att äta kantareller vill bara plocka dem!

Fast nu tycker tydligen hunden att det börjar bli dax att gå ut....
    han får nog vänta tills jag hängt ut tvätten. Har försökt få honom att förstå att om han var lite mer väluppfostrad skulle han få vara med mig ute lös på gården....
    Kan väl inte vara mitt fel att han inte klarar det va?
    Nääääääääääääää

• Heather KL

Ska vi träffas imorron 14oo på Mellsta fortfarande? :)

Svar på tråden Borlängetråden del 3