• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

fast i så fall har du nu åter missat inläggsplacering

• lhs73

plats 600 knep jag

å än så länge har jag även en egen sida

få se hur länge det varar

• lhs73

kan nån komma å störa mig nu tack

fast egentligen har jag inte tid att sitta här eftersom Sebbe nu kommit hem å bör väl få lite kvällsmat han osså
    han kan ju behöva det efter träningen

• lhs73

godermorgon

vädret spås fortfarande bli 22* å klart enligt svt

• jullis

Skönt med vackert och varmt väder.

Ha så kul i dag, själv skall jag spendera dagen med Svenska lektion till 16 .00 om grekiska gudar.

• onka

Godförmiddag!

Jag kanske kommer idag, fast utan barn- igen.
    Har kånkat ner övernattningssaker till skola, de ska ha lägerskola till i morgon.
    Det är en tradition som de har att andra veckan in på terminen åka med hela skolan och övernatta på Liljans herrgård.
    Hela skolan innebär i år 22 st barn.......men det blir troligtvis sista gången då skolan ska läggas ner pga svikande barnantal

Nu snart ska jag till doktorn och förlänga sjukskrivningen. Ska ut och åka buss...
    Om jag hinner hem innan sambon återvänder till jobbet efter sin långrast så passar jag på att ta bilen så jag kan ta mig till Mellsta.
    Cykeln står ute i Alsbäck sedan jag och en kompis skulle cykla till Mellsta och partaja, men det blev så sent och mörkt så vi fick skjuts och cykeln blev kvar.

• Heather KL

Hej!

Vi kommer förmodligen.. vart ska vi träffas där? Där man köper glass osv?

• FiaLisa75

Hej hej

Antar att ni är och fikar.....

Tänkte bara be om lite råd/hjälp. Blev nämligen uppsagd från jobbet idag, arbetsbrist.
    Har hittat ett jobb som jag tänker söka, men hur f*n skriver man en ansökan, eller CV (vad nu det är)? Har aldrig behövt skriva en i hela mitt liv.
    Så om ni har några tips att komma med så tar jag tacksamt emot dom.

• onka

FiaLisa vad tråkigt!
    Vet att min sambo hittade en bra sida men han jobbar nu, ska höra med han ikväll.

Svar på tråden Borlängetråden del 3