• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • FiaLisa75

Tack onka.
    Vet inte än hur det känns.....jag trivs jättebra MED mitt jobb, men jag vet inte om jag trivs så bra PÅ mitt jobb, fattar ni?
    Jah vill ha ett mer serviceinriktat jobb, där man träffar mer folk, tror jag. Problemet är bara att det jobbet jag tänkt söka är ett "bakom-ett-skrivbordjobb", men fortfarande inom det området jag är utbildad till.
    Jaja, det visar sig. Har ev. ett till på gång också. Det gäller att vara förberedd

• FiaLisa75

ja just det! vore väldigt glad och tacksam om onkas sambo vill dela med sig!

• lhs73

fialisa: ams.se har info på sin sida, dock välli tråkig å tradig men kan ju kanske vara till hjälp
    + att de flesta jobbsajter även har info om hur man skriver ansökan
    annars eniro å söka efter info

onka: måndag 29/8 var hon med

• onka

FiaLisa- sambon kommer inte ihåg vart han hittade det, bara att han sökte.
    Kanske det klarnar för honom när han får snyta sig.....i så fall talar jag om det sen.

Har fått hem en sjuk karl....
    STACKARS mig han blir som en typisk sjuk karl. Ligger på soffan och åmar sig!

• Heather KL

FiaLisa, gud så tråkigt att höra. Lycka till!!!

• FiaLisa75

God morgon tråden

Sambon jobbar, Andreas är i skolan och Eric sover fortfarande så jag passar på att roa mig här lite, innan cirkusen startar

Hmm, är lite fundersam på vad det blir för väder idag egentligen. Det skulle ju bli fint hela helgen, men det ser lite mulet ut just nu, eller så är det bara dimma.

Hoppas att ni får en bra dag allihopa!

• jullis

Hejsan !!!!

Va tråkigt med ditt jobb FiaLisa. Hoppas att det löser sig . Håller tummar och tår för dig

• Moja

Jag försöker packa för vår romantiska weekend i örebro. Joel är inte med på noterna, vill inte sova men bara gnäller o klänger om han får vara uppe. *suckar*

Snacka om att vi behöver denna helg utan barn!! Det känns helt overkligt att vi ska vara borta i två nätter o bara rå om oss själva o varann. Inga krav på att göra en massa utan bara vara. Vi har med oss varsin bok. Jag älskar att läsa!

• jullis

Du glömmer väll inte vinet och ljusen moja

Svar på tråden Borlängetråden del 3