• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • onka

Med en enkel tulipan uppå bemärkelsegan.....
    GRATTIS på födelsedagen (tant) lhs!

Så här tidigt tror jag aldrig jag varit här, men någon gång ska ju vara den första!

Godmorgon!

• lhs73

tackar tackar onka
    återkommer till dig om det där med tant om ca: 2 veckor

godermorgon på er alla föresten

• FiaLisa75

grattis lhs!
    sjunger inte något idag då, halsen säger liksom ifrån men lite hurra kan du ju få ändå: huura, hurra, hurra!!!!

• critan

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år. Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år!! (henne blir vi inte av med så lätt!!!) Grattis på födelsedagen, lhs!

• jullis

Godermorgon på er !

GRATTIS lhs på födelsedagen, och ha en bra dag.

• Heather KL

Grattis LHS på födelsedagen.

Haft det bra i helgen o nu börjar jag Atkins-dieten igen och mer motionering. Måste gå ner i vikt igen.... orkar inte att vara så här stor igen...

Har lydnadskursen med Rain ikväll ute på Rommehedslägret... synd att det blåser så hemskt där...

• Heather KL

LHS - låter som mig förra året, fick Rammstein biljetter till tidig julklapp ... Såg dom på Globen förra november.. nära scenen o allt...

• onka

Vill bara berätta att jag fått ++++++++++++++ på stickan idag!!!!
    Så om allt går som det ska börjar jag om med blöjor och nattvak i maj!!

Testade tidigt i morse, efter att jag lyckats ramla i trappen på vägen ner. Det blev ett svagt streck så jag har nu vart och köpt ett CB som även det visar på positivt!

Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipi jag slipper fler behandlingar

Nu hoppas jag de ringer tillbaks från kliniken snart så jag kan ringa till min mamma!

• Moja

onka - Grattis!!! Jag är så glad för din skull!

Svar på tråden Borlängetråden del 3