• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • jullis

Critan : Illamående brukar bli värre om man är stressad. Hoppas att det ger med sig.

• lhs73

godermorgon på er alla

asså mina barn är INTE normala
    idag när dom får sova så är det jättebråttom upp vid 7 bara för att se på teve
    de dagar dom ska upp så är det ett rent h-vete att få dom att ens öppna ögona
    visst jag har satt teve förbud före 9
    men få Fanny att fatta det det är totalt omöjligt
    men jag har kommit på lösningen
    timer till tevekontakten så kanske dom fattar att dom måste gosa med kudden en stund till på morgonen
    men men
    nej nu måste jag iväg
    ha en bra dag
    för det ska jag

• critan

Godkväll gott folk, här var det ödsligt! Återvänder till tv:n då, ses en annan gång.

critan v.14, det rullar på!

• critan

Nu har jag tittat på film och gråtit en skvätt. Gissa vilken film? "Masjävlar" Har man överflöd av tårar och hormoner när man gråter till den? Men den var ju sorglig ju..... Godnatt på er!

• lhs73

godermorgon gott folk

tänk vad skön en heldag i trevligt sällskap å utan barn är
    men nu är det väl tillbaka till allvaret kan jag tro

• FiaLisa75

critan - usch och fy....stackars dig/er. Jag vet ju hur mycket ni vill sälja huset, och så blir det så här. Hoppas att det går att lösa på något vis. Jag försöker iallafall vara lite positiv, men det är svårt. Ska precis sätta mig och försöka skriva en ansökan på ett jobb, men det är svårt - finns ju så mycket annat roligt att syssla med

• FiaLisa75

åh, usch och fy....sitter och försöker få till en ansökan. Det är inte det lättaste, speciellt inte när hela huvet är fullt i snor och man har en temp på närmare 40.....men, men, nu börjar den bli klar iallafall. Nu är det bara att hoppas på att jag inte glömt något......man har en snäll sambo iallafall, han talade precis om att maten är klar, så det är väl lika bra att gå upp och äta lite

• FiaLisa75

*puuuh*nu tror jag att det är klart.....ska bara ta upp det och läsa igenom allt, innan jag skickar iväg det, sen är det bara att hålla tummarna!

Svar på tråden Borlängetråden del 3