Hon skulle hjälpa oss mäklaren. Skulle tala med sin chef, som redan INTE tycker om Anticimex!! Tänkte kanske ringa nån konsument-tjosan också och höra. I värsta fall får vi blanda in förra ägarna, ett par som är typ 100 år. Man vill ju inte dra in dom, så dom ska få må dåligt, men om vi måste så. Mäklaren sa att isåfall får vi va schyssta och sköta alla papper, hon och vi, så dom gamla inte behöver göra så mycket. Hon tyckte vi skulle gå hem och sluta tänka på det här, kan ändå inget göra över helgen. Lätt för henne att säga, som säkert bor i sitt drömhus och inte alls vill flytta. Gud va jag vill grina..........Det känns förjävligt, nu när man väl hittat köpare och allt. *suckar tungt* Jaja, nu ska jag gå och göra tacos, tre av brorsorna kommer hit om ett tag, och dom är väl hungriga som vanligt! Ses senare, tur man kan gå hit och spy ur sig! Förresten, mår så himla illa igen, varför skulle det komma tillbaks också??? Vad mer, liksom? Har inget jobb, så jag kan inte få sparken iaf. Vi får svära ihop, Fialisa.......*suckar återigen*