• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • jullis

Hur har dagen varit lhs. Hoppas den varit toppen.

• jullis

Kommer hem vid 15.30 pappa skulle hämta barnen.

• FiaLisa75

hej jullis, och alla andra försås
    Såg att du varit i min gb - alltid lika kul! Ska ta mig till din någon dag också. Träffade din mamma idag. Jag gick hem från jobbet tidigare så då passade jag på att hämta Eric på dagis, det är ju inte så ofta jag hinner med det.

• jullis

Hej Fialisa hoppas att det är bra med er!

Skall gå och vara lite social med min man han var hit och undrade.

Ha en fortsatt bra kväll

• Moja

Hälsa maken jullis!

Jag ska gå o läsa lite i min bok. Min hobby.

• FiaLisa75

Hoppas att allt är bra med Moja, att du känner dig piggare! Hur gjorde du med "lyckopillren"?

• Moja

fialisa - Jag knaprar... I början var det lite jobbiga biverkningar så jag har tagit halva piller någon vecka o det lugnade ner sig. Från idag tar jag hel dos igen så vi får väl se om det gör susen snart! Ibland känner jag att jag är lite piggare men det är väl inget sensationellt ännu...

• lhs73

godermorgon gôtt folk
    tackar tackar tackar för alla gratulationer
    tror jag känner mig sååå gammal
    en enorm skillnad mot igår
    eller osså är jag bara extrem trött eftersom jag vet att det måste städas idag
    undra just vilket

jaha ska jag fördriva tiden vid datorn å hoppas att tiden går så fort att jag inte hinner annat
    eller ska jag sätta fart
    men hur var det där nu igen
    gör inget idag som du kan göra imorgon

• Moja

Godmorgon!

Nu har jag skickat ellen till dagis. Hon var lite rödfläckig i ansiktet, så jag hoppas att hon inte börjar bli sjuk... Hon sa att hon var pigg i alla fall. Hon brukar aldrig få utslag annars.

Den lille terroristen ligger i sängen o försöker sova. Jag ska dricka lite kaffe nu.

Svar på tråden Borlängetråden del 3