• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Milla 78

Ihs du har så roliga och finurliga inlägg så här på kvällskvisten.
    Själv är man solokvist denna lördag sambon svänger sina lurviga på stan.

• Moja

Ellen kom hem med rosor på kinderna o bubblade på om hjärtfyrverkerier o vacker musik. Till makens förvåning råkade hon hitta stora björn (stjärnbilden) medan de lyssnade på musiken! Den har hon lärt sig i en nalle puh-bok...

• anne h

God Morgon!!!!
    Hoppas ni sovit gott.

Själv vaknade jag av en unge som _vrålade_!!! *suckar* kl 7 på morgonen.. ok det var iaf inte såå tidigt, men för tidigt för att vakna till ett vrål. Varför han vrålade? Han ville se på dvd.. *dubbelsuck* Han brukar ALLTID sätta på dvd själv, varför mamma skulle göra det nu vet jag inte, dessutom satt storebror bredvid honom..

Snart dags att åka till Blg och hämta flickorna, om jag nu får dem med mig.. moster är ju hos mormor, då är det inte lätt att få ungarna därifrån.

• onka

Godförmiddag!

Här vaknades det tidigt trots att det inte var några barn hemma.
    Vaknade av att sambon stängdemin dörr i 7-tiden för att sedan tassa ner för trappan och tappa i vatten i badkaret.

Inte kan man somna om då inte, var ju tvungen att kolla om det slagit runt totalt för honom.
    Vad vet man han är ju trots allt bara man, de är ju lite oberäkneliga.....

Nu var det inte så illa i alla fall inte för min del, han hade legat illa och dragit på sig nackspärr.....

Sedan kom hunden och tyckte att det var dax att gå ut, suck.
    Bara att klä på sig och gå ut men sedan blev det sängen igen. Nästa gång jag vaknade var kl nästan 10, kändes bättre att kliva upp då!

Och vädret är lika fint idag också, fast det var kallt i morse!
    Funderar på att överge familjen och se om det är någon som har lust att göra en tur på Kupolen....

• FiaLisa75

Fattar inget om tävlingen som critan är med i..... Hur bär man sig åt för att rösta? Kan vi se deras tävlingsbidrag?

• critan

Idag får ni först rösta på "finaste" karikatyr av Roisin Dubh. Sen kommer dom tre med sämst röstantal (däribland jag just nu ) att hamna i utröstning ikväll mellan 19-22. Så då får ni rösta på nån annan än mig, för man röstar UT en person. Hoppas på er hjälp!! Ni får ju inte veta vilken som är min, men bilden är enkel och ful, kan man säga.

PS. Jag menar, försök själv rita med musen, inte det enklaste! DS.

• critan

Hallååååå var ääääääär niiiiiiii? Jag behöver er!

• lhs73

critan: asså är det meningen att jag ska rösta på din bild nu
    men inte senare i utröstningen av de tre som fått minst eller ????

Svar på tråden Borlängetråden del 3