• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

GRATTIS CRITAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

äntligen kan jag släppa på tumhållningen
    fast svårt är det med tanke på krampen

• lhs73

kan man logga ut nu då tro
    så man kommer i säng nån gång
    ska ju orka med min dotter hela låååånga dagen imorgon (planeringsdag på dagis)

• critan

själv ska man ju få nålar i öronen. akupumktur mot min foglossning. trevligt värre, så nu säger jag godnatt! och än en gång, tack för ert stöd!

• onka

Man får väl gratulera då Critan och så hoppas vi på fortsatt samma tur!
    När du sedan vinner så vet du att det är våran förtjänst och vi väntar oss att bli bjudna på segerfest!!!!!!!

Nu ska jag skynda mig i säng innan illamåendet kommer tillbaks, har tillfälligt tryckt ner det med jordnötter och chilimajs......
    Kanske inte konstigt att min mage redan börjat jäsa.
    Sambon är lite orolig för hur stor den ska bli innan det här är klart med tanke på att den nu jäser upp lite mer för varje dag.
    Och när tom han ser det som bara är en vanlig karl då är det illa.....

• lhs73

godermorgon
    critan: jag instämmer med onka, NÄR du vinner förväntar vi oss en segerfests inbjudan

jaha här hade jag planerat att gå till skolan med barna idag så att Fanny å jag skulle komma ut på en morgonpromenad
    men vad händer
    jo regn
    visst vi har regnkläder, men så lockande var det inte att dra på sig allt det för att sedan gå till skolan fullastade med väskor
    speciellt inte lockande då jag har bilen ute på gården
    är det nu jag ska kallas LATMASK
    skulla tro det

• lhs73

är det bara jag som är vaken
    eller kan det vara som så att det bara är jag som inte har nåe bättre för mig än att sitta här

jaja
    skam den som ger sig iaf
    grabbarna fick åka bil till skolan trots att det hann sluta regna, men klockan hann bli för möe så vi skulle inte hunnit dit i tid
    men jag å Fanny åkte hem å bytte skor å tog oss en promenad
    eller jag hon gick en bit sedan fick hon åka vagn så jag fick gå i min takt
    alla sätt är bra utom dåliga sägs det ju

nej nu ska jag sätta fart på min dotter
    hon ska inte tro att det är tillåtet att sitta vid teven idag bara för att hon är hemma

Svar på tråden Borlängetråden del 3