• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • FiaLisa75

ja, du blir ju 3-barns mamma nu
    Vi har en VW sharan, 7-sitsig. DEt var nog det bästa köp vi gjort. Helt suverän, mycket plats finns det. Glöm inte kolla hur mycket bensin den drar, den kan nog dra en hel del.

• critan

ingen aning
    det ligger en grej här som t.bordet sänder till, och man ska trycka på nåt för att dom ska hitta varandra om man bryter kontkten, typ. bäst att vänta på sambon!

• FiaLisa75

det kan ju inte bli sämre om du provar byta batterin iallafall

• critan

min volvo drar så mycket så det kan knappt bli sämre! synd man inte har råd med nåt nyare!

• FiaLisa75

jag har iallafall en sladd mellan tangentbordet och datorn, så om det blir felstavat när jag skriver, så kan jag bara skylla på mig själv

• critan

fast lite tråkigt om det inte funkar, då kan jag ju bara läsa, inte skriva!!

• FiaLisa75

den såg fin ut på bild iallafall, hoppas att den är det i verkligheten också.
    Varför ska dom sälja den? Alltid en intressant fråga.

• critan

det är bäst!! men han ska ha såhär, vet inte varför, sladden stör ju inte!

• critan

dom ville ha nåt annat bara. tröttnat. känner han som har den lite, svägerskans bror.

Svar på tråden Borlängetråden del 3