• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

critan: grönt hus, bil
    mitt hus är grönt
    å numera även altanens utsida, så närbild där kanske

eller osså får du ta närbild på den gröna smilisen

• Mammatillfem

Morgon!

Uppe med tuppen i dag!Sonen vaknade före 6.30,det är inte så vanligt,men han är nog så glad att leka med nya leksakerna och kan inte sova..

Fullt hus här igår,alla utom brorsan här och lillkillen var såå glad över alla paketen och fika och tårtor.
    Är härligt rörigt när vi är tillsammans 14-16 personer,mkt prat,skoj,liv och rörelse!

Nu leker lille sonen med nya grejerna livligt,men ibland vill han sitta vid datorn med,så man passar på.

Snart kommer mitt barnbarn nr 2! Vi är såå nyfikna,välkommen du lille/lilla när du kommer!

Vi ska in till stan i dag.

• lhs73

hur många dagar är det kvar av expeditionen ???

• jullis

Hejsan svejsan !!!

Kikar in här en snabbis skall till skolan och göra Engelsak prov i dag

• jullis

Engelska, hjälp hur skall detta gå kan inte ens stava till Engelska.

Lycka till med det gröna Critan vi tror på dig !!!!!!!

• smarties

Funderade på en sak, finns det någon slags gravidyoga för nybörjare här i Borlänge..? :)

• FiaLisa75

critan - vart är du? hoppas att du hinner in med ditt bidrag i tid, det var visst bara du kvar nu.....*håller tummarna*

• FiaLisa75

critan - såg det i tävlingstråden, det var någon som skrev att det bara avr du kvar.....ska kika om jag hittar på det

Svar på tråden Borlängetråden del 3