• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • critan

Men gud va typiskt, nu sitter nybytt bebis och klämmer! Kan hon inte skita i en blöt blöja eller vad?

Grattis till 5-åringen! Stora grabben som snart börjar lekis! Min äldsta började tvåan nu, helt ofattbart!

• FiaLisa75

critan - hur går det med dagens uppgift? Vill inte se dig på stolen igen

• jullis

Hejsan svejsan !!

Kollar in vad ni har för er. Skall åka och hämta mina tjejer hos morfar och mormor.

• jullis

Ja critan hur går det med dagens uppgift?

• Moja

critan - Bra jobbat i expeditionen idag!

• jullis

Hejsan !!!!

Jag tror att datorn vill kola av. Skulle försöka få hit en bild igen men icke .
    Läser program hantering i skolan och kan inte ens få hit en bild *SKRATT*
    Jag får fråga gubben lite snält om han vill hjälpa en stackars kvinna *SKRATT*
    Mina små barn de sover, var super trötta bägge två Julia somnade vid tvn.

• jullis

Nu har jag lappat i hop Elsas fingervantar måste köpa nya i morgon.

GOD NATT

• critan

Idag ska vi fota, tema grön, inga människor eller djur. Så då blir det väl folket som får rösta! Har ingen aning om vad jag ska fota, men nåt grönt lär jag väl hitta! Nu ska jag äta en mack eller två, sen skicka Sanna till skolan. Återkommer senare. Ha en bra dag, alla!

• onka

Godmorgon!

Critan- du har inte någon gammal mat i skafferiet då? Den brukar anta en trevlig grön färg efter ett tag....
    Å du måste vara väldigt hungrig.........

Nu ska jag kolla runt vad jag missat sedan sist, hade en data fri kväll igår!

• critan

MackA såklart! Dåliga batterier i trådlösa tangentbordet, så ibland kommer inte alla bokstäver med! (vet att man kan byta, men orkar inte!)

Funderade också på nåt sånt grönt, men hade inget, synd nog.

Svar på tråden Borlängetråden del 3