• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

jag har i mitt krypin 3 platser kvar till fyrsiffrigt

vem vill få den stora äran

• lhs73

ja det gjorde du
    grattis critan

• lhs73

undra just hur länge jag får dispans till att sitta här innan Fanny ropar å vill ha mig till teven igen

• lhs73

nu är det kört
    nu måste jag återgå till min dotter
    huvale

• critan

min har rivit v.rummet, som vanligt! jag städar och hon river fram! hon leker inte ens med sakerna, bara kastar runt dom!

• Mammatillfem

Hej Borlänge tjejer med omnejd!

Har haft upptagen dator av tonårssonen,men läst efter.

Igår var vi hela släkten och firade min farmor hemma hos henne,hon fyllde 91 år och jag,barnen,barnbarnet,sambon,brorsan,mamma,pappa och några till var där i hennes 2a,det vat trångt,men trevligt och kul,"finns det hjärterum så finns det stjärterum"!

Idag fyller min minsta 5 år!! Det känns som igår jag fick honom!Har bakat och gjort klar tårtan med fem ljus och bilar på,nu väntar vi bara på att mina stora barn,mormor,morfar,farmor,barnbarn m fl ska komma,eller rättare sagt HAN väntar förståss otåligt,ska dom aldrig komma nån gång...

Hej så länge!!

Svar på tråden Borlängetråden del 3