Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

sofia76: Nä, men man ska ju börja nån gång! Tog dem i liggande läge, ni skulle se hur det ser ut när jag står upp! Ser då ut att vara i 6:e månaden!   

"starka bilder" trodde jag menas med att de blir bättre upplösning! Aha, fattar nu!!!   Ska lägga dem i Standard-mappen istället!
  Ska lägga dem i Standard-mappen istället!

Mjölk: Det jag menar är att det finns 2 mappar som man kan lägga dem i. Standard är för magbilder m m och Starka bilder är om man ex har bilder på sina änglabarn. Tycker nog dina bilder pasar bäst under mappen standard. Till och med jag vågar ju ha dem där   

Välkommen hit srattmoster!!!!
Nu finns bilden på oss som var och fikade på i mitt bildgalleri. Välkommen in att beskåda oss. Det var mycket trevligt igår måste jag säga.. 

Vilken härlig bild på er! Vänta bara till hösten! då lär vi vara fler...

sofia76: Ja, jag har flyttat dem nu! Ibland fungerar inte hjärnan så bra!   Sov inte så mycket i natt! Ä rhimla trött, sitter o gäspar hela tiden!
  Sov inte så mycket i natt! Ä rhimla trött, sitter o gäspar hela tiden!
Missboss: Lade bilden i mitt galleri också, hoppas det är OK! Ja, visst var det trevligt! Alltid kul att se ansiktena bakom namnen!

Mjölk: Såklart det är ok att lägga ned den i ditt galleri oxå. Vi är ju 3 på bilden så.

AAAHAAAA är det såå ni ser ut  

mjölk fy på dej å lämna kladdkaka så där =) 
Om ett par veckor så blir vi fler hoppas jag ! 

Har varit in och kollat på er nu, kul då vet man hur ni ser ut   

FiaÅkotten: Jag håller med dig att Mjölk borde skämmas lite   men vi tar igen det nästa gång......
  men vi tar igen det nästa gång......