• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • Mjölk

sofia76: Nä, men man ska ju börja nån gång! Tog dem i liggande läge, ni skulle se hur det ser ut när jag står upp! Ser då ut att vara i 6:e månaden!

• Mjölk

"starka bilder" trodde jag menas med att de blir bättre upplösning! Aha, fattar nu!!! Ska lägga dem i Standard-mappen istället!

• sofia76

Mjölk: Det jag menar är att det finns 2 mappar som man kan lägga dem i. Standard är för magbilder m m och Starka bilder är om man ex har bilder på sina änglabarn. Tycker nog dina bilder pasar bäst under mappen standard. Till och med jag vågar ju ha dem där

• Missboss

Välkommen hit srattmoster!!!!

Nu finns bilden på oss som var och fikade på i mitt bildgalleri. Välkommen in att beskåda oss. Det var mycket trevligt igår måste jag säga..

• sofia76

Vilken härlig bild på er! Vänta bara till hösten! då lär vi vara fler...

• Mjölk

sofia76: Ja, jag har flyttat dem nu! Ibland fungerar inte hjärnan så bra! Sov inte så mycket i natt! Ä rhimla trött, sitter o gäspar hela tiden!

Missboss: Lade bilden i mitt galleri också, hoppas det är OK! Ja, visst var det trevligt! Alltid kul att se ansiktena bakom namnen!

• Missboss

Mjölk: Såklart det är ok att lägga ned den i ditt galleri oxå. Vi är ju 3 på bilden så.

• jummie

AAAHAAAA är det såå ni ser ut

• FiaÅkotten

mjölk fy på dej å lämna kladdkaka så där =)

Om ett par veckor så blir vi fler hoppas jag !

• icaS

Har varit in och kollat på er nu, kul då vet man hur ni ser ut

FiaÅkotten: Jag håller med dig att Mjölk borde skämmas lite men vi tar igen det nästa gång......

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?