• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • jummie

icaS: tankspridd är bara förnamnet...lägg till graviditets övertrötthet oxå så får du mitt sinnestillstånd!! Inte att lita på i alla väder mao!!!

• FiaÅkotten

hoppas fikan var bra flickor!
    själv har jag frossat i rostad rasker.. =) och lagt ut ytterligare en magbild... om nån nu är intresserad av sånt =)

• Srattmoster

Hej alla Umeåmammor!

Här är en till som bor i Umeå och ska bli mamma. Har bf 28/12.
    Har en son, Hugo, som blir 1 år den 30/8. Vi ville ha tätt mellan våra barn, men att det skulle gå så snabbt hade vi kanske inte tänkt. Hur som helst så är barnet välkommet.

När väntar ni barn? Har som sagt bara hittat åt denna tråd nu i kväll. Har inte sett den tidigare. Vem vet...man kanske känner någon.

Hoppas ni mår bra. Själv har jag mått lite si och så denna gång. Förra gången mådde jag bra från v 1 till vecka 43 (japp, gick över 22 dagar).

• FiaÅkotten

Srattmoster hej å välkommen! tog mig friheten att lägga till dig =)

December:
    15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
    15. Alice (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
    18. fjunfjunet
    28. Srattmoster
    Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
    30. Mjölk (30 år, V. Ersboda)

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
    13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
    14. Sussieohl
    14. spes (26, Nydalahöjd, 1:a)
    19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

• icaS

Välkommen srattmoster till vår lilla hörna i FL!!

• Mjölk

Srattmoster: Välkommen till oss!

Igår hade vi vår första träff. Vi blev tre stycken: Jag, Lisabettan och Missboss. Det var mycket trevligt och jag provade den berömda kladdkakan! Mumselimums!!! Fick trycka i mig den, jag var så mätt efter middagen och den var mycket mäktig! Fick tom lämna en liten bit...fy på mej! Nästa gång ska jag inte äta middag så tätt inpå!
    Missboss tog foto med sin digitalkamera, eller rättare sagt så haffade vi nån på gatan som fick ta bilden på oss tre! Missboss skulle lägga ut bilden i sitt fotogalleri.Hoppas vi blir fler till hösten!!!

Själv har jag lagt ut två magbilder från 11+6, ska ta na nu på söndag.

• Mjölk

"nya" ska det stå! Ibland är man snabb med fingrarna!

icaS: Var på Ingrids. De var jättetrevliga! Jag kanske köper där! Provade en hel del igår. Tänkte ta med klänningen o prova under den, så man ser att det ser bra ut! Det var helt OK för dem! Tänk att det finns så trevligt folk fortfarande! Tack för tipset!

• icaS

Mjölk: Kul att du gillade butiken, jag bara äääälskar den och dom som jobbar där är jätte trevliga och kunniga. Ska man köpa bra bh:ar då ska man gå dit..... priset är lite dyrt ibland men det är kvalite så det håller.

Kul att ni hade trevligt i går, nästa gång bara måste jag vara med, vi behöver väll bara vänta på att FiaÅkotten kommer upp så att hon också kan äta kladdkaka

• sofia76

Mjölk: Var in och kikade på dina bilder och du har lagt dem under "starka bilder", så farliga är dem väl inte så du måste ha dem där

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?