Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

ååå nå vad tyckte ni om chokladkakan då??? Lätt beroendeframkallande eller hur?

icaS mmm  jag är ett extremt bakverks freak =) nästan är inte särskilt förtjust i godis men bullar och kakor och sånt... 
är förresten rätt bra på att baka också så ni kan ju komma över och fika nångång =) (efter att köket är fixat) 

FiaÅkotten: Mer än gärna, du märkte väll att jag blev förälskad i ditt hus   

icaS hihi ja det är faktiskt några stycken som blivit det =)  lite kul... men som jag sagt innan så är det inte lika vackert invändigt ännu... men det ska bli!!! 
Jag älskar att baka (bara slänga i lite grejjer och se vad det blir) och det brukar alltid vara en strykande åtgång =)  sista 3 gångerna har grannen käkat upp allt... 

Tack! Jag känner mej riktigt välkommen. 
Kul att få se hur ni ser ut ni som lagt in bilder. 
Vad sysslar ni med annars då? Pluggar? Jobbar? 
Själv så jobbar jag som undersköterska på NUS. Är förtfarande mammaledig, men ska börja jobba 15 augusti. Ska göra det i 2 månader innan jag blir hemma igen. Ska bli kul att träffa lite vuxna och få lite annat att prata om och tänka på. Har varit hemma sedan 1 juni i fjol. När man har ett tungt jobb kan man få havandeskapspenning 60 dagar innan beräknad förlossning. Tänk på det om så är fallet för någon av er. 
Nu ska jag gå över och snacka med grannen som jag hör är hemma. De är oftast i stugan annars. 
Ha en bra dag.....Kram E 

FiaÅkotten & icaS:
Förlåt mej!!!   

Jag tar igen det när vi går ut o fikar i höst!!!

jummie:
Ja, verkligen härlig chokladkaka! Det var som att äta ren choklad nästan! Smetigt o himlagott!   

FiaÅkotten: Jag vet att jag är lika senil som jummie   men när var det du skulle komma upp till vår underbara stad........
  men när var det du skulle komma upp till vår underbara stad........

icaS vi kommer om ett par tre  veckor  i slutet av augusti alltså vet inget datum än men ungefär de sista 10 dagarna eller så... 
beror på  thomas semester och sånt där. 
Mjölk ja det hoppas jag =) 
Kom precis på att jag antagligen inte kommer ha någon internet uppkoppling första tiden efter att vi flyttat... blir inte så kul har ju nästan framkallat ett beroende av datorn vid det här laget....

FiaÅkotten:
Det finns ju bibliotek! Skaffa ett bibliotekskort med pinkod så snabbt som möjligt! Du kan boka en dator 2 timmar per dag! (i alla fall på Stadsbiblioteket)