Inlägg från: Tibertius |Visa alla inlägg
  • Tibertius

Mina två änglar

Hej igen,

Vad roligt att ni hade det trevligt i London. Det är så härligt att du kan drömma så fina drömmar om dina barn, de "pratar" säkert med dig när du sover. De är där och kollar att du klarar dig och att du mår bra. De är säkert jätteglada för dom fina bilderna du tog i London.

Det känns så fint att höra att de är med dig varje dag..Vi kommer aldrig att glömma dina fina barn.

Idag sa min son (han fyller snart fem) att när han dör vill han bli en örn..Då skulle han flyga ner till mig och hälsa på. Det var väl en fin tanke.

Kramar

• Tibertius

Hej Emma,

Så jätteskönt det känns att höra att du går till en psykolog och att det ger något. Kommer säkert att hjälpa dig mycket. Skönt också att höra att du njuter så av att träffa dina vänners barn de är säkert till stor hjälp. När du träffar barnens vänner, frågar dom mycket efter Max och Saga?

Tänker på er! Ha det så bra.

Kramar

• Tibertius

Hej,¨

Ville bara önska dig och alla andra här en riktigt trevlig helg. Hoppas du drömmer fina drömmar och kopplar av ordentligt.

Kramar

• Tibertius

Hej Emma

Hoppas helgen har varit bra. Tänker som vanligt på dig och dina fina änglar.

Du är en otroligt stark människa, jag förundras dagligen över det.

Många kramar

• Tibertius

Tänk att denna dikt säger så mycket, förstår verkligen att det är så det är..

Natti, natti alla här inne och alla små änglar!

• Tibertius

Emma,

Självklart vill vi alla att du ska bli årets kvinna! Går inte att säga det för många gånger till dig, du är så otroligt stark och en stor förebild för oss alla..

Jättefina bilder!

Kramar

• Tibertius
    emmy840508 skrev 2008-11-10 16:52:25 följande:
    Idag är det en jobbig dag. Jag vaknade imorse och ville inte gå upp. Det var en konstigt känsla. jag låg och tänkte en stund, kom fram till att jag nog skulle lyssna på min kropp.Jag tog mtt täckte, min bok och min dator så gick jag till soffan. Resten av dagen har bestått att växling mellan tv, dator och min bok. Många tankar har farit genom huvudet. Men jag har kommit fram till att det kanske e ganska normalt. Jag kommer tillåta mig själv att ha sånna här dagar. Jag tror att om skulle jag förneka mitt mående nu, så slår det tillbaka på mig själv en vacker dag.

Hej Emma!

Vad jobbigt att höra, men det är alldeles säkert helt normalt. Man måste få ha sina jobbiga dagar när man varit med om något så hemskt som du har.

Idag har jag som vanligt tänkt mycket på dig och dina söta små änglar. Var på biblioteket idag för att låna barnböcker om döden, eftersom min 5 åring frågar så mycket svåra frågor om döden just nu. Det finns jättefina barnböcker där de skriver så fint om döden. Jag hoppas de skall hjälpa mig att svara på alla hans frågor.

Ta hand om dig och hoppas det känns bättre i morgon. Vi finns alla här för dig hela tiden, glöm aldrig det!

Kramar

• Tibertius

Hej Emma,

Hoppas din dag i dag har varit bättre! Tänker som vanligt på er och ville bara titta in och ge dig en stor KRAM.

Svar på tråden Mina två änglar