emmy840508 skrev 2008-11-10 16:52:25 följande:
Idag är det en jobbig dag. Jag vaknade imorse och ville inte gå upp. Det var en konstigt känsla. jag låg och tänkte en stund, kom fram till att jag nog skulle lyssna på min kropp.Jag tog mtt täckte, min bok och min dator så gick jag till soffan. Resten av dagen har bestått att växling mellan tv, dator och min bok. Många tankar har farit genom huvudet. Men jag har kommit fram till att det kanske e ganska normalt. Jag kommer tillåta mig själv att ha sånna här dagar. Jag tror att om skulle jag förneka mitt mående nu, så slår det tillbaka på mig själv en vacker dag.
Hej Emma!
Vad jobbigt att höra, men det är alldeles säkert helt normalt. Man måste få ha sina jobbiga dagar när man varit med om något så hemskt som du har.
Idag har jag som vanligt tänkt mycket på dig och dina söta små änglar. Var på biblioteket idag för att låna barnböcker om döden, eftersom min 5 åring frågar så mycket svåra frågor om döden just nu. Det finns jättefina barnböcker där de skriver så fint om döden. Jag hoppas de skall hjälpa mig att svara på alla hans frågor.
Ta hand om dig och hoppas det känns bättre i morgon. Vi finns alla här för dig hela tiden, glöm aldrig det!
Kramar