Inlägg från: Tibertius |Visa alla inlägg
  • Tibertius

Mina två änglar

Emma,

Många, många kramar till dig, du och de dina och de små änglarna, ni är ständigt i mina tankar.

Om du "ramlar" igenom är det ju helt naturligt med tanke på vad du varit med om, men vi finns här och alla dina vänner. Alla kommer att hjälpas åt med att stötta er!

Lycka till...Allt kommer att gå bra ska du se.

Stor kram

• Tibertius

Emma,

Kommer att tänka så mycket på er i morgon. Det goda kommer som sagt var att segra över det onda, som jag sagt förut så kommer Max och Saga vara de stoltaste barn som funnits.

Vi finns med er hela vägen och försöker ge er det lilla stöd vi kan. Önskar jag kunde skriva lika bra dikter som MiS den var underbar!

Skickar massor med kramar och styrka till er!

• Tibertius

Ja tänk om vi hade kunnat vara där med dig. Önskar så att det vore möjligt.
    Jag tvivlar ej heller för en sekund att domarna kommer att se rakt igenom henne. Galnare monster finns ej.

Kramar dig i tanken och sänder lite styrka!

• Tibertius

Den frågan har jag också ställt mig..VEM vill försvara ett sånt här monster, och innerst inne tror han verkligen att hon är oskyldig?? DÅ har han inte alla hästar hemma..

Emma, var stark, du klarar detta!

Kram

• Tibertius

Godmorgon,

Du otroligt starka änglamamma! Åh, led fruktansvärt med dig igår när jag tittade på nyheterna förstår så väl vad allt detta gör med ditt modershjärta. Jag slits nästan sönder i mitt vad ska då inte du känna. Att du bara orkar sitta och lyssna på allt som dras upp återigen, beundrar dig oerhört. Du gör verkligen Max och Saga så stolta över dig! De är säkert med dig hela tiden och stöttar dig. Vi finns här också och försöker ge dig stöd, kan aldrig sägas för många gånger.

Skickar många kramar till dig och din familj!

• Tibertius

Emma,

Jag lider så fruktansvärt med dig..Önskar jag kunde ta din smärta ett tag så att att du får vila. Hoppas detta elände med rättegången snart är över. Monstret måste förpassas så långt ner i en fängelshåla som det bara går. Det är inte mänskligt.

Tänker på dig ikväll och tänder ljusen för Max och Saga.

Många kramar

• Tibertius

Hej Emma,

Måste berätta en sak för dig, i torsdags morse när jag gick upp för att göra mig i ordning (brukar smita upp före alla andra) stod jag i badrummet när jag helt plötsligt hörde viskningar och ett glatt fnitter..Lät precis som när mina små brukar gömma sig för mig och vill att jag ska leta efter dom..Gick då ut ur badrummet och sa "jaså ni är uppe nu era små bus" men blev väldigt förvånad då de båda två låg och sov djupt i sina sängar..Blev inte rädd då utan glad, tänkte direkt på Max och Saga och tänkte att det var så kul att de kom och hälsade på hemma hos oss! Känner inga andra små änglar (kände inte Max och Saga heller) men det känns verkligen som om jag känner dom, eftersom jag verkligen levt med allt detta sen det hände. Säger också alltid gonatt till dom i tankarna då jag nattar mina egna. Kanske har de känt hur mycket vi tänker på dom. De kanske ville leka lite med mina pojkars saker!
    Tankarna är många. Kanske var det inbillning från min sida kanske inte..

Min 4 åring (snart 5) har också ibland visat tecken på att vara lite "synsk" de säger ju att barn är så mycket mer mottagliga för sånt.

Två gånger har det hänt att vi har suttit hemma på eftermiddagen och ätit mellis, då säger han helt plötsligt "Mamma, nu kommer pappa!) Nej har jag svarat då det dröjer flera timmar till. Men båda gångerna HAR han verkligen dykt upp efter bara ca 5 minuter!

En annan lite sorglig sak var när vi en gång hade varit och hälsat på en farbror till han som han är mycket förtjust i, när vi sitter i bilen säger han sorgset "Det var kanske sista gången jag träffade Anders" Några dagar senare ringer min svärmor och talar om att Anders har fått en allvarlig sjukdom..Nu blev han frisk efter ett tag men ändå, brukar ofta tänka tillbaka på detta han sa i bilen den gången.

Det blev långt det här, kände bara att jag ville berätta att dina små kanske var hemma hos oss och hälsade på!

Våra ljus brinner fortfarande för er alla och vi försöker alla stödja er genom denna rättegång.

Styrkekramar till världens starkaste mamma!

• Tibertius
    caliju skrev 2008-12-07 15:10:42 följande:
    lillamuan skrev 2008-12-07 13:01:02 följande: Nu gör jag något som egentligen strider mot vad jag tycker är rätt att göra.. gå in i Emmas tråd och föra diskution om vad som är rätt och fel, typ pajkastning.. Men jag trodde det här var en tråd där alla fritt kunde öppna sina tankar och sinnen för att ventilera denna mardröm som inträffat. Vad som är rätt och fel kanske man inte behöver diskutera, och vem vet egentligen VAD som är rätt och fel? VEM vet..?! Ingen!!Och sen angående om man kan känna en person genom chatt eller dyl.. varför inte? Jag tror att man många gånger kan komma närmare någon genom att chatta, skriva eller vad som helst. Man behöver väl inte fysiskt umgås för att lära känna någon..? Ja, ja.. nog om detta.. Förlåt Emma och alla andra om jag körde över trådens syfte, men kan vi inte vara riktiga medmänniskor och låta tankar sväva fritt här, utan att behöva känna oro för att bli kritiserade för våra ord och känslor?

Tack..

• Tibertius

Hej,

Missade tyvärr programmet, försökte gå in på tv4 anytime, men det är tekniskt fel just nu. Får försöka senare.

Lycka till Emma i fortsatta hovrättsförhandlingar på tisdag!

• Tibertius

Emma,

Tänker massor på er i morgon..Du är så oerhört stark som orkar sitta i samma rum som detta monster..

Lycka till!

Kram till er och de små änglarna!

Svar på tråden Mina två änglar