Mina två änglar
Återigen tänker på dig i morgon och skickar styrkekramar!
Hej Emma,
Har följt er på nätet idag. Jag blev så oerhört berörd när jag läste Niklas vittnesmål. Led så fruktansvärt med honom idag.
Hoppas du mår någorlunda efter denna dagen. Säger som så många andra varför kan inte människan bara erkänna så ni slipper dra allt ihop om igen..
Tänker på er!
Kram
Hej Emma,
Skönt att du fått vila en dag utan rättegång, få hämta lite krafter. Tänker på dig/er och de små änglarna i morgon och kommer att följa er via nätet..
Jag har sett programmet på Kalla Fakta nu och jag måste få säga att det var så fint att se hur fint det var vid graven. Hela programmet var fint. Känns bra att se dig så lugn och leende. För oss här är det också en bearbetning att få se att du klarar det här. Självklart förstår vi att du gråter i dina ensamma stunder och vid graven när du är där och hälsar på.
Det är tur att du har din underbara familj att hämta krafter hos. Blev så glad när jag läste din sambos vittnesmål, han låter verkligen lugn och trygg, någonting att bygga på så som han sa. Hälsa honom så mycket!
Lycka till inför i morgon! Vi alla finns bakom dig..
Kram
Hej Emma,
Läste precis om din olycka..Stackars dig, men som tur var är du helt oskadd..Jag råkade ut för det en gång när vi var på väg till fjällen för att åka skidor. Hade min gravida syster och mina 2 äldsta pojkar med mig. Alla klarade sig oskadda.
Men tänk på att chocken kan komma efteråt, det gjorde det för mig när jag la mig och skulle sova den kvällen. Så att du är beredd.
Max och Saga höll säkert sin hand över dig!
Kram
Godmorgon,
Ville bara kika in och önska ett stort Lycka till idag..Kommer att följa er på nätet och tänka på er. Vi är här som stöd åt er!
Kram
Hur kan hon bara få sitta där och tala fritt..Ska inte hon följa spelreglerna som alla andra?!?
Monstret tror tydligen att hon står ovan alla andra och ska få specialbehandling. Usch jag blir så fruktansvärt upprörd!
Kämpa på Emma!
Kram
Hej Emma,
Du måste ju vara helt slut nu efter denna dag. Hoppas du och sambon klarar av att vila upp er ordentligt i helgen nu.
Tycker att ni är såå starka båda två som orkar sitta där och höra på!
Kram till er båda!
Hej Emma,
Vad kul att se att du är här inne och läser nu. Har tänkt så mycket på dig de här dagarna när rättegången har varit.
Enligt någon som frågar här innan om hon är psykiskt sjuk, så känns det som om hon bara måste vara det, annars förlorar man ju liksom tron på människosläktet..
Såna här sk "stalkers" är så mycket farligare än man tror..Min man jobbar som lärare och för ett tag sedan fick han polisanmäla en elev som hotade honom. Till saken hör att vi bor rätt så långt ut på landet och denna kille har tydligen varit här och "rekat" visste precis hur det så ut där vi bodde osv..Jag tog det inte så allvarligt men efter det som hände dig så har jag blivit jättenoga med att kolla att dörren alltid är låst och har sagt till mina barn att de måste låta mig öppna dörren om det ringer på. Känns inte bra att skrämma dom men samtidigt måste man vara försiktig.
Känns som om man verkligen skulle vilja kunna göra så mycket mer för dig än vad vi kan göra. Känns otillräckligt..Du är verkligen oerhört starkt som orkar vara så positiv! Jag är full av beundran för dig.
Försök nu att vila upp dig ordentligt i helgen och ta hand om varandra du och din sambo, han verkar vara en så bra man för dig.
Jag träffade min man när mina pojkar var 4 & 6 år. Han har alltid haft en bra kontakt med dom, men det var nog inte förrän en av dom råkade lite illa ut som jag verkligen SÅG att han hade mer djupa känslor för dom än jag nånsin trott.
Så fina känslor som din sambo visar gentemot Max och Saga tyder på att han verkligen är en kanonkille med känslor och ansvarskänsla på helt rätt sätt, det är tyvärr inte alla styvföräldrar som känner så.
Många kramar till dig från oss!
Natti, natti sov så gott, och hälsa sambon!
Kram