Inlägg från: Tibertius |Visa alla inlägg
  • Tibertius

Mina två änglar

Hej Emma,

Ett stort GRATTIS till att det ej tas om i tingsrätten! Måste kännas jätteskönt. Blir också nyfiken på vad du ska göra, känns skönt att höra att du tar dig framåt i livet.
    Du gör en så storartat insats varje dag tycker jag. Varje dag när jag är med mina barn tänker jag så mycket på dig när det blir konflikter och jag har lärt mig att handskas så mycket bättre i såna lägen. Det tackar jag dig för! Man tar vara på alla små tillfällen på ett annat vis nu..

Tänker så mycket på dig och dina änglar!

Många kramar och än en gång GRATTIS!

• Tibertius
    emmy840508 skrev 2008-11-13 21:00:57 följande:
    Som de sagt tidigare, så har teknikerna hittat blodspår i hallen efter Max. I HELA hallen och inne i vardagsrummet (som ligger angänsande till hallen). Därför kan vi vara säkra på att han rört sig efter iaf första slaget. Jäms med mig tydligen....Det gör så ont så ont.... han måste vart så rädd min hjälte...
    Emma,  stackars stackars dig..Att du ska behöva genomlida detta. Önskar att man kunde ta lite av din smärta så att det fanns något man kunde göra för att hjälpa dig! 

En stor tröst nu är att de har det jättebra där de är nu, och aldrig mer ska de behöva vara rädda. Där de är nu finns inga hemska monster det är jag säker på..

Han var den modigaste pojken i hela världen det ögonblicket. Du kan vara så stolt över honom och självklart också över lilla Saga. Tänk vad mycket gott de har åstadkommit ändå överallt i vårt land.

Jag är säker på att de hälsar på dig ibland, och de vill nog väldigt gärna visa dig hur mysigt och fint de har det nu.

Kramar till dig och alla de dina och många kramar även till de små änglarna! Vi tänker på er hela tiden.
  • Tibertius
    Lingonflickan skrev 2008-11-13 22:03:57 följande:
    Emma: Sitter här med värkande hjärta och sprutande tårar när jag ser dig berätta om det där med barnen, alltihop. Att Max rörde sig genom hallen, att de hyperventilerade, att de var så nära... Tänk om Saga hunnit opereras och klarat sig... Jag vill inte!!! det får inte vara sant! Snälla, kan ingen väcka oss alla ufrån denna outhärdliga mardröm.
    Outhärdlig smärta att tänka på det, kan inte annat än instämma! Varför?!
  • Tibertius

Ja där är de! Hos sin gammelmormor och hon skämmer bort dom nu..

Natti natti alla här inne

• Tibertius

Hej Emma,

Hoppas du får en riktigt trevlig middag. Det förtjänar du verkligen. Jag blir alldeles mållös av alla snälla medkännande människor i den här tråden. Saknar ord för att beskriva hur berörd jag är av detta, önskar också riktigt starkt VARJE dag att det här bara är en hemsk mardröm som vi alla skall vakna upp ur..Mår verkligen psykiskt dåligt emellanåt och det är så bra då att få vara här och skriva av sig och försöka ge dig så mycket stöd som bara är möjligt. Känns nästan som om man känner dig, du är så bra på att förklara och berätta. Beundrar dig enormt mycket!

Ida, du underbara syster! Vilken tur Max och Saga hade som fick lära känna dig och Christer. De hade säkert många underbara stunder tillsammans med er och var säker på att de tittar till er dagligen!

Tänder ljus som vanligt för Max och Saga i kväll, läser saga för dom ochså när jag och mina barn har sagostund på kvällen.

TACK för att ni finns här och orkar hjälpa även oss med att bearbeta detta hemska!

Tusen kramar till er och de små änglarna.

• Tibertius

Hej Emma,

Minnet av dina barn kommer alltid att leva kvar, hos dig och alla andra som delar detta med dig. Har varit inne och läst i din systers tråd också och det känns så lungnande att höra om de tecken som Max och Saga har visat. Är själv så övertygad om att de är med er och vakar över er. De vill säkert tala om att de har de bra där de är nu och skulle gärna vilja visa er allt roligt de har för sig med de andra små änglarna..

Beundrar er alla så mycket för er styrka och ert sätt att hjälpa även oss andra att få bearbeta detta.

Tänder mina ljus för dina barn och skickar massor av styrkekramar till er.

• Tibertius
    emmy840508 skrev 2008-11-16 18:48:16 följande:
    Hej igen allihopa! det blev inte soffan hela dagen som jag trott. Sambon drog iväg mig på en konsert här i stadens medborgarhus. Det var ganska mysigt, men blandade känslor, jag har en riktigt dålig dag idag. Så det var lite jobbigt att träffa massa folk. Men mysigt att sitta och lyssna på musiken. Hela jag e nedstämmd idag, jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men jag saknar mina barn så mycket... de fattas mig verkligen. Känslorna hittade fram på ett annat sätt idag än vad de gjort förut och det gör väldigt ont... 
    Hej Emma,

Så jobbigt för dig med dina dåliga dagar.. Önskar som vanligt att man kunde ta lite av din smärta. I morgon skall jag tända extra ljus för dina små änglar!

Kramar
  • Tibertius
    SandraS skrev 2008-11-16 22:00:24 följande:
    Det har du juh rätt i, jag skulle juh aldrig kunna tänka mig att någon av mina vänner skulle mörda någon! Och det trodde kanske inte hennes vänner heller...får bara för mig att hon inte kan har varit normal innan heller, att det måste funnits varningsklockor...eller, jag vet inte, är juh otäckt att tänka att den man minst anar skulle kunna göra något sådant...
    Ja det måste helt enkelt ha funnits varningsklockor, annars blir man ju helt "mörkrädd" att det kan gå såna här galningar lösa..Man har ju aldrig hört talas om någon släkting till henne? Kanske de har sett varningsklockor?
  • Tibertius

Tänker på er jättemycket idag! Tänder ljus..

• Tibertius

Vilket underbart inlägg, du skriver det vi alla tänker!

Svar på tråden Mina två änglar