Inlägg från: Tibertius |Visa alla inlägg
  • Tibertius

Mina två änglar

Hej Emma!

Vilken fin bild på barnen och deras viloplats. Så fint de har det. Skickar en massa styrkekramar till dig och de dina och tänker på dina framtida prövningar i hovrätten.
    Vi kommer att finnas här för att ge dig så stort stöd som det är möjligt.

Kramar

• Tibertius

Emma,

Vad bra att du fick berättat för dig lite om vad som hände på sjukhuset, så skönt det känns att de fick vara tillsammans hela tiden. Tänker massor på dig och de dina som vanligt men särskilt starkt nu när ni ska gå igenom denna prövning igen. Känner som någon annan som skrev här att det kommer att bli svårt att göra någonting annat den dagen du ska höras.

Önskar så starkt att det bara ska vara klart allting, så de låser in monstrer för gott och du kan försöka gå vidare med ditt liv efter det.

Tänder som vanligt ljus här och tänker intensivt på er!

Kramar

• Tibertius

Hej Emma,

Tänder ljus i kväll igen och tänker massor på dig och de dina.

Kram

• Tibertius

Hej Emma,

En sån fin hylla, och så vackert skrivet..Tack än en gång för att vi får vara med här och dela minnet med dig efter dina vackra barn! Jag har aldrig träffat dom men ändå är de så levande i mitt minne. Det finns stunder när jag nästan får panikångest av att tänka på det hemska du och din sambo och barnen råkat ut för, vid de tillfällen vill jag nästan glömma..Det är samma känsla som när man önskar riktigt mycket att det bara är en ond dröm. Dina barn är för alltid etsade i mitt och många andras minnen!

Här brinner också ljusen för de små änglarna!

Kram

• Tibertius
    Lingonflickan skrev 2008-11-24 22:39:09 följande:
    Var inne på barnens sidor och läste det du skrivit i deras blogg. Dristade mig sen att kika in i rummen men kände mig hemsk, som jag snokade där jag inte hör hemma. Förlåt, det är inte min mening att göra det. Jag vet inte varför jag kikade, kände att jag kanske gick för långt. Jag känner mig lite... är ingen hyena så förlåt mig snälla du.Blev så berörd av det du skrivit och av rummen att jag kan inte hålla borta tårfloderna. Loggar av för ikväll.
    Som Emma skrev så ville säkert barnen visa rummen för hela världen, de var säkert jättestolta över sina fina rum! och är det fortfarande..De blir säkert glada att mamma delar med sig och håller minnena levande.
  • Tibertius

Hej Emma,

Så skönt att höra att du har varit och fikat och haft så trevligt. Tittar in en kort stund för att säga hej och ge dig en cyberkram!

• Tibertius

Hej Emma,

Har också tänkt tanken att monstret är inne och läser, men tror inte hon har tillgång till nätet.

Kommer att tänka på er intensivt när ni nu ska genomgå en andra prövning i hovrätten.

Jag måste själv vara med på en rättegång nästa vecka. Det gäller min 17 åriga son som blev svårt misshandlad för ca 1 år sedan. Han mår bra idag. Det värsta är att de ska visa en film av händelsen och den har jag hittills vägrat se eftersom jag tror att jag kommer att må så fruktansvärt dåligt av att se mitt barn bli misshandlad..Se nu kom det med några rader om mina prövningar som naturligtvis inte kan jämföras med dina, men det känns skönt att skriva av sig lite.

Många kramar till världens starkaste tjej!

Faster: Hoppas du mår bättre snart, kramar till dig med.

• Tibertius

Hej Emma,

Tittar in en stund här i kväll igen för att få läsa alla fina ord. Tack för att du känner också med mig när jag ska vara med på rättegången. Skall berätta sen hur det gick.

Men du ÄR ju mamma fortfarande, du kommer alltid att vara mamma till fina Max och Saga och kanske fler i framtiden.

Vi tänder ljus som vanligt också ikväll och tänker på er!

Kram

• Tibertius
    emmy840508 skrev 2008-11-28 16:03:48 följande:
    Kolla på kalla fakta nästa söndag. Jag sitter just nu o skriver lite här inför kamerorna. Jag har berättat villket otroligt stöd jag får från er, så de ville visa hur jag sitter i min soffa hemma hos mig när jag skriver till er. Så just nu rullar kameran och detta e en chans för mig att visa hur mycket familjeliv betyder för mig och att jag faktist gått vidare i livet efter den fruktansvärda händelsen. Så titta på programmet nästa söndag så vet ni att jag skrev just detta vid det tillfället.Det är så att när man är med i tv, även om detta är ett väldigt spreciellt tillfälle, så får man göra om olika saker och så för att det ska bli bra på bild. Så därför skriver jag denna mening nu. Detta e en helt ny upplevelse för mig, jag e så imponerad av kändisar som lever med detta varje dag. Det skulle då jag inte orka göra. Fast, för en lite stund kan det vara intressant att få lite inblick i mediavärlden.Många kanske undrar varför jag gör detta? varför jag släpper in media i mitt liv. Men det e mitt sätt att hantera allt. Jag får chans att berätta igen o igen om allt. O det är människor som vill veta och vill lyssna, så då tar jag chansen. Jag mår bra av att göra det idag. Skulle jag må diligt imorgon så säger jag nej....
    Emma,

Naturligtvis tittar vi på inslaget. Känns bra att vi kan ge dig stöd när du behöver, men du ska veta att du ger oss också otroligt mycket stöd. Vi är så många som mår dåligt för det som hänt dig, det hjälper massor att få ventilera sig här hos dig.

Kramar
Svar på tråden Mina två änglar