• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • sixten101

Ville bara berätta att vi var i kyrkan på avslutning för kyrkis idag och då fick man tända ljus...och Tony o jag tände ett...samtidigt tänkte vi på bla våra nära och självklart dig Emma,Max och lilla Saga oxå kram

Min Tony Dominic MITT allt!
  • Analoga
    Fru Brastad skrev 2008-12-07 18:53:29 följande:
    Jag tror att Emma inte tycker detta är för mycket,då hade hon nog sagt det! Däremot har hon sagt gång på gång att hon tycker det är skönt med vårat stöd.Jag för min egen del hade blivit jätteglad om så många kände med mig om något sådant hade hänt mig.Jag ställer mig upp och bugar för ALLA fantastiska människor här som har hjärtan av guld.
    Det är bra att vi ger vårt stöd självklart - men som MissWhiskey skrev :"när man skriver att man sitter och gråter på jobbet så kollegorna tittar på en då har det gått för långt. Man kan "sörja" och ge sitt stöd utan att det tar över ens liv när man ej står nära.
  • Moi

Nu räcket det va!
    Inboxa varandra istället!

• MissWhiskey

Moi skrev 2008-12-07 19:22:30 följande:

Nu räcket det va!Inboxa varandra istället!
    Jag svarade på ett inlägg och förklarade hur jag såg på det. Jag nedvärderar INTE Emmas sorg på något sätt. Man får fortfarande säga sin åsikt och vi har inte på något sätt varit otrevliga. Man måste oxå förklara för människor att det kanske börjar gå lite överstyr. Men jag ska ej säga mer i denna tråden. Men detta har jag funderat på länge. Men jag ska inte som du verkar tro "förstöra" mer.

Tack
  • Moi

MissWhiskey skrev 2008-12-07 19:27:14 följande:

Moi skrev 2008-12-07 19:22:30 följande:
    Jag svarade på ett inlägg och förklarade hur jag såg på det. Jag nedvärderar INTE Emmas sorg på något sätt. Man får fortfarande säga sin åsikt och vi har inte på något sätt varit otrevliga. Man måste oxå förklara för människor att det kanske börjar gå lite överstyr. Men jag ska ej säga mer i denna tråden. Men detta har jag funderat på länge. Men jag ska inte som du verkar tro "förstöra" mer.Tack
    Jag tror inte någon var ute efter att "förstöra" i tråden.
    Synd att du skriver så.
  • rullgardinsflikkan

Såg dig på Kalla fakta Emma,

kram

• MissWhiskey

Moi skrev 2008-12-07 19:32:32 följande:

MissWhiskey skrev 2008-12-07 19:27:14 följande:
    Jag tror inte någon var ute efter att "förstöra" i tråden. Synd att du skriver så.
    Kändes som att du menade det men det var skönt att du inte gjorde det
  • shantii

Många kramar till dej Emma så du klarar att ge allt du har i hovrätten så hon åker in!

Svar på tråden Mina två änglar