• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Marre79

Men hur gammal är mannen? PÅ bilden ser han inte ut att vara så gammal att han kan ha forskat i 31 år. Om han inte började forska som VÄLDIGT ung.

• xxmeyaxx
    Marre79 skrev 2008-12-11 14:15:01 följande:
    Men hur gammal är mannen? PÅ bilden ser han inte ut att vara så gammal att han kan ha forskat i 31 år. Om han inte började forska som VÄLDIGT ung.
    kolla på birthday.se
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • Millz

Ja verkligen att man hoppade till när man läste vad som hänt dig i dag Emma..tror att lilla Saga och Max har ett vakande öga på deras fantastiska Mamma!! Kram o Styrka till dig o din familj Emma.

• idaja

Ja, Emmas olycka i morse var väl inte den bästa start på denna dag. Men hon kliver ur bilen och åker till rätten ändå. Stark som hon är!!

Hon har ju de två vackraste och bästa änglarna som vakar över henne!

• xxmeyaxx

Finns bara en i hela landet med exakt stavning.
    Fyller 55 år, född 1954

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • faster

tänk på att hålla lite extra koll på Emma ikväll...kan tänka mej att ni går hon bara på stark vilja o adrenalin...som någon sa innan här chocken kan komma efteråt..
    Skönt o veta Ida att hon har en såå fantastisk syster som dej!!stor varm Kram

• faster

fy så hemskt när man läser sambons berättelse om när han kom hem o hittade er...

trodde AB stod lite på er sida men som man läser idag så är de ju som de brukar slår upp stort för att sedan berätta att det gick bara bra...expressen var ju lugnare istället...

• faster

ja det må ju vara bland de värsta som man kan vara med om o om jag förstod det rätt var han bara på väg hem för o hämta något...ja menar då e man ju kanske stressad osv o så pang....komma in i detta ....h....ete...han har verkligen gjort det bra!!

Svar på tråden Mina två änglar