• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Hulegården

Jag har följt det som hänt dig, barnen o.s.v,via internet, tv, tidningar, fällt många tårar över hur detta verkligen kunde hända, hur någon kan vara så känslokall mot två små oskyldiga barn., jag vill skicka tonvis med styrkekramar till dig och din familj !

• Wishmaster

Hej gumman, ville bara berätta att leksakerna från max o saga blev populära, det leks en hel del med dom, den mjuka boken var kano fin måste jag säga, Leah hade den som huvudkude och vägra släppa den när jag ville titta i den. Åter igen tack för sakerna, dom används.

// Tommy

• Vivi83

Jag tänker på er, vet inte om det gör någon skillnade men skriver det i alla fall.

• Philofix

Jag har tänkt så mycket på det som hänt och har fortfarande svårt att förstå att det har hänt.
    Har så länge velat ge dig en kram, men inte vetat hur jag skulle bära mig åt, men nu får du den varm kram genom cyberrymden.

• Yosefochjag

Hejsan!
    Du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på det som hände dej och dina barn...Du är så otroligt stark!!!!!!!!!Vill skriva så mycket men finner verkligen inga ord.
    Ni har en stor plats i mitt hjärta iaf även om det kanske inte betyder något...Helt otroligt va illa och hemska saker folk kan göra mot varandra......

Jenny

• Lingonflickan

Tänker också på er varje dag. Känns så overkligt och man tror att de ska komma hem från sjukhuset en dag. Ser på bilderna och läser minnessidorna. Det är så overkligt. Skickar en cyberkram till dig.

• tan73

Hej hej!
    Eftersom jag inte kommer in på din sida så skriver jag här...
    Ville bara kolla hur du mår? Ser att det är sååå många som skriver i din tråd, ditt öde har berört så otroligt många, mig också såklart. Samtidigt som jag följt tidningarna och tänkt på dina små änglar och läst här, så är jag själv mitt uppe i mitt eget sorgearbete. Inte på nåt sätt att jämföra med din... men sorg är sorg och alla går vi genom samma faser...
    Hoppas att du mår ok ändå och känner allt stöd du får från alla!
    stor kram
    Tanja

~*~ saknar min Sebastian~*~
  • tan73

Förlåt, det gick visst att komma in på din sida... gick inte innan...Generad
    kram kram

~*~ saknar min Sebastian~*~
Svar på tråden Mina två änglar