• Ickan

dårt asöires setuG

Jag åker på semester om en vecka o så börjar jag jobba deltid om fyra veckor. Förhoppningsvis har jag mer att säga när jag träffar mina vanliga knäppa o trevliga arbetskamrater om dagarna.

KarJac skrev 2008-10-14 08:52:47 följande:
    Amningshjärnan är hemsk. Å andra sidan ammade PP första 8 månaderna hon var i tråden och PP var lika pervers som vanligt.*kramar om Ickan*Det går över, det är alltid värst med första barnet.
  • Ickan

På tal om nåt annat så hälsade jag på i ett kollektiv igår för första gången i mitt liv. Det såg inte riktigt ut som i filmen Tillsammans men ganska...

• Ickan

Är inte det ett brott mot djurskyddslagen? Om det nu skulle vara djur du har då. Om det är dvärgar eller barn så gäller ju inte den lagen för dem.

KarJac skrev 2008-10-14 12:45:03 följande:
  • Ickan

*väntar på effekten av att ge en femmånaders-bebis purjolök*

Bebisen i fråga sitter o grinar över att hans smörgåsrån åkte ner på golvet.

• Ickan

Nu har vi varit ute o provgått med nya vagnen.

• Ickan

Crescent Logic, typ trehjulig sittvagn.

LickMeUp skrev 2008-10-15 11:40:40 följande:
    vad för vagn?
  • Ickan

sandfärgad

ja den är lättstyrd med o A somnade direkt i den o sov i två timmar, ett bra tecken eftersom han inte sovit så mycket i den gamla vagnen.

siamusen skrev 2008-10-15 13:33:00 följande:
    Fin Vilken fârg har ni?
  • Ickan

ja det där måste vara nåt inbyggt...

siamusen skrev 2008-10-15 14:12:22 följande:
    lättstyrt âr bra!Har spädbarn nagon jävla radar inbyggd förresten? Sa fort jag ska ta en kopp te eller fôrsöka âta nagot gar sirenen igang. Spelar ingen roll att han âtit och blivit bytt pa precis innan....*suck*
Svar på tråden dårt asöires setuG