• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:29:56 följande:
    Men hallå,rimmade ju så fint med mula.Du är vacker som en nattsvart dag ju
    Jag SÅG det där med nattsvart, du!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-12-09 09:27:07 följande:
    Grattis Anahita!
    Tack.Måste nog googla för att se hur många som heter Anahita.I mitt huvud låter det som Annaskita,om jag uttalar det på spanska.
  • Suri
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:12:39 följande:
    Jaha?Var är min namnsdagstårta?
    Jag ska också ha en!
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:33:19 följande:
    Tack.Måste nog googla för att se hur många som heter Anahita.I mitt huvud låter det som Annaskita,om jag uttalar det på spanska.
    *ASG*
    Du har ju rätt, hej Annaskita!
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • Tant Greta
    Suri skrev 2008-12-09 09:34:56 följande:
    Jag ska också ha en!
    En till Anaskita
    Gjorde sambon nervös igår

-Älskling,vet du vad det är för dag imorrn?
    -Eh.Nej.
    -Tänk efter lite.
    -Det är inte alla hjärtans dag iaf.För jag vet att det är den 14 februari.Inte din födelsedag och inte vår årsdag...

Jäkla tönt,hur kan man missa MIN namnsdag.
  • KarJac

Ja du AnnaSkita, det är väl ingen som glömmer bort din dag?

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus

*kommer nu för evigt att tänka på Greta och Suri som Annaskitor*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Suri
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:41:57 följande:
    En till Anaskita Gjorde sambon nervös igår -Älskling,vet du vad det är för dag imorrn? -Eh.Nej. -Tänk efter lite. -Det är inte alla hjärtans dag iaf.För jag vet att det är den 14 februari.Inte din födelsedag och inte vår årsdag... Jäkla tönt,hur kan man missa MIN namnsdag.
    Jag har inte hintat Stringen. Tänkte ge honom gräsligt dåligt samvete ikväll istället när han inte firat mig, inte ens sagt grattis. Snyft.
  • Tant Greta
    Suri skrev 2008-12-09 10:16:12 följande:
    Jag har inte hintat Stringen. Tänkte ge honom gräsligt dåligt samvete ikväll istället när han inte firat mig, inte ens sagt grattis. Snyft.
    Haha,min har nog glömt bort det redan.Trots påminnelse.Ska nog ge honom en guilt-trip ikväll
  • KarJac

Jag och sambon firade förlovningsdag i slutet av november. Men en 8-års lång förlovning är nog inget att fira kom vi på så vi struntade i det.
    Men snart är det jul, om han glömmer mig då alltså...

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG