• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos

Morgon *plirar morgontrött mot tråden*
    Varför är jag vaken nu? Tom, tanten i bokhandeln tyckte jag såg så höggravid ut så jag passade bäst i soffan med en bok. Näväl, ikväll instruerar jag sista spinningpasset. Lite skönt att det är sista faktiskt, man är lite som en elefant på en cykel därnere i salen i v36.

(¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

JUST DET!
    exakt 1 månad till´BF! Det är bra att fira va?

*dukar upp champangefrukost i tråden*

• KarJac

Vad fint Krätchen!!! *torkar tårar*

På tal om Gotland så träffade jag en väldigt trevlig säljare från Gotland på vår personalfest. Han pratade ju jätteroligt, haha. Och så bjöd han på snaps. Massor av snaps. Fifan.

*räknar ner*
    Snart MissK, snart! DÅ blir jag gudmor, jippie!

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-09 07:46:19 följande:
    Vad fint Krätchen!!! *torkar tårar*På tal om Gotland så träffade jag en väldigt trevlig säljare från Gotland på vår personalfest. Han pratade ju jätteroligt, haha. Och så bjöd han på snaps. Massor av snaps. Fifan. *räknar ner*Snart MissK, snart! DÅ blir jag gudmor, jippie!
    Krätchen kan dikta. Poäten.

*trugar lite Champange och jordgubbar på Nappes gudmor*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-09 03:05:36 följande:
    Är det ingen som är vaken?Ligger här alldeles nakenKisspausen som jag tog var inte alls så braKan inte till John Blunds land igen draVilka tråkmånsar ni är,som sussar gottImorrn när ni kliver upp kl sju,lär jag skratta rått.Mest ska jag skratta åt Bella den fulaUndrar om hennes mor är en mulaSen kanske jag skrattar åt PP lite grann,slampa som hon ärTanken som far igenom min lilla hjärna,hur blev hon sådär? Tänkte också på Gute,hon sover nog på ett fårskinnsfällDr Snyggo ville inte göra detsamma och fick skällSiamusen läser nog skvaller och torkar en och annan spyaHon önskar nog att hon befann sig i en partylyaMilli röstfiskar i stora dragHon har inte fattat att HH är den Tomte som FL vill ha idagÖvriga preggofanter gör inget annat än käkar mest hela dagarnaTy deras snippa kommer att spricka och snart kommer en bebis ur magarnaSå är det bara,låt detta rim i en evighet varaNu ska jag till soffan den underbara
    Jag är inte ful.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:12:39 följande:
    Jaha?Var är min namnsdagstårta?
    Grattis Anahita!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 09:18:20 följande:
    Jag är inte ful.
    Nähä-
    KarJac skrev 2008-12-09 09:27:07 följande:
    Grattis Anahita!
    *räcker fram Champange till Tant och surar för att ingen dricker*
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 09:18:20 följande:
    Jag är inte ful.
    Men hallå,rimmade ju så fint med mula.Du är vacker som en nattsvart dag juKyss
Svar på tråden dårt asöires setuG