• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:22:24 följande:
    Hellu schlamp.Vad ska ni äta ikväll?Har total idetorka!Grillspett i måndags,chili con carne igår,men vad äta idag?
    jag ska äta korv med min son som ska på fotbollsträning.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:20:15 följande:
    Nä, vi tänkte åka till hans pappa i hans hemlands grannland Snyggo kan inte åka till sitt hemland, för då låser de in honom och kastar nyckeln. Men så bidde det statskupp i det landet som hans pappa bor i, och det känns inte så hundra att åka dit då.
    Aha,då tycker jag att ni bokar en resa till Kanarieöarna med Ickan
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:24:39 följande:
    Aha,då tycker jag att ni bokar en resa till Kanarieöarna med Ickan
    jA, vi är lite inne på att åka dit vad det lider, för då kan hans pappa komma dit och träffa oss där.
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:25:43 följande:
    jA, vi är lite inne på att åka dit vad det lider, för då kan hans pappa komma dit och träffa oss där.
    När ska ni åka i såfall?
    K-öarna funkar,trots att det är ett turistghetto,finns något att göra för alla åldrar.
    Själv hånglade jag mest när jag var där
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:01:22 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-252/m37035602.html
    Gulligt. Men vill man bli påmind om att man är hemma i kalla Sverige igen????

Jag vill också till något varmt ställe. Surfer och jag hade ju planerat att resa till Singapore om några veckor, men vi drog öronen åt oss när vi insåg att det inte finns en enda försäkring i hela världen som gäller ifall något skulle hända. Men jag hade ju fått lov att flyga för de flesta flygbolag....

Smaskar förresten på Marabous lakritschoklad. Helt ok. Kunde varit mer lakritssmak bara, som den isländska lakritschokladen har.
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:30:32 följande:
    När ska ni åka i såfall?K-öarna funkar,trots att det är ett turistghetto,finns något att göra för alla åldrar.Själv hånglade jag mest när jag var där
    Oj, jag vet inte. Jag hoppas vi kan komma iväg nån gång i vinter i alla fall.Vi hade tänkt åka nu under hösten nån gång, men det kör ihop sig hela tiden.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:42:24 följande:
    Oj, jag vet inte. Jag hoppas vi kan komma iväg nån gång i vinter i alla fall.Vi hade tänkt åka nu under hösten nån gång, men det kör ihop sig hela tiden.
    Åhh ta det i januari när det är kallt, mörkt, tråkigt och slaskigt här hemma!!! Kan vara skönt att få ladda gravidbatterierna då!
  • Fröken Sophia
    Svar på #696
    Nej men vad sjutton, jag skulle ju citera 666:s inlägg.
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 13:44:49 följande:
    Åhh ta det i januari när det är kallt, mörkt, tråkigt och slaskigt här hemma!!! Kan vara skönt att få ladda gravidbatterierna då!
    Januari är en superbra månad att åka bort,julen är avklarad och man är dödstrött.
Svar på tråden dårt asöires setuG