• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:47:04 följande:
    Januari är en superbra månad att åka bort,julen är avklarad och man är dödstrött.
    OCh det är mörkt och jävligt här.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:47:57 följande:
    Om allt går bra efter att gipset är borta ska jag till Thailand i  början av December...heeelt själv.
    Första gången jag reser allena isf,spännande.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:47:57 följande:
    Mörkt, jävligt och deprimerande är det i januari.  

Bara det att julen, den där ljusa underbara högtiden med så mycket godis, är över gör ju att man vill gråta.
  • Millimina

Tant greta, om det blir för spännande kan jag erbjuda mig att följa med!

• Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:51:08 följande:
    Om allt går bra efter att gipset är borta ska jag till Thailand i  början av December...heeelt själv.Första gången jag reser allena isf,spännande.
    Ohhhhh så spännande Krätchen! Om jag inte hade fått det här jobbet 2006 så hade jag allvarliga planer på att ta min bonus och dra iväg några månader till Asien. Själv.

Nu blev det inte så. Jag fick det här jobbet, hann jobb i 1,5 månad, sen träffade jag Surfer och tja. Resten vet ni ju typ. Nu sitter jag här på tjocken och kommer aldrig mer att planera resor själv
  • Millimina

Fröken Sophia. Din bonus är från ett tidigare förhållande? Jag trodde det var Surfers son faktiskt. Vilken tur du har haft som får ha ett bonusbarn!!

• Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-08 13:58:55 följande:
    Fröken Sophia. Din bonus är från ett tidigare förhållande? Jag trodde det var Surfers son faktiskt. Vilken tur du har haft som får ha ett bonusbarn!!
    Nej jag insåg att det blev fel uttryck här. Min lönebonus menade jag!!!

Mitt bonusbarn är Surfers son.
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 13:53:45 följande:
    Ohhhhh så spännande Krätchen! Om jag inte hade fått det här jobbet 2006 så hade jag allvarliga planer på att ta min bonus och dra iväg några månader till Asien. Själv. Nu blev det inte så. Jag fick det här jobbet, hann jobb i 1,5 månad, sen träffade jag Surfer och tja. Resten vet ni ju typ. Nu sitter jag här på tjocken och kommer aldrig mer att planera resor själv
    Har du fler än en bonus?

Ska bara vara borta i ca 10 dagar.Så det blir en riktigt turistig vistelse. 
  • Millimina

Nej, skojar ej. Jag är den bästa för em blinddejt!Det säger mitt personlighetstest!!! Dessutom hade du valt ett så bra plejs åt oss, jag är med!

Svar på tråden dårt asöires setuG