• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-08 14:29:11 följande:
    Tyckte ni testen stämde? Jag ska leta reda på mitt resultat också..
    Till del. Uttråkad av detaljer vet jag inte riktigt. I mitt jobb är detaljerna det som avgör, det som jag är bra på att hitta, så nja...men det är kanske därför jag blir så uttråkad här ibland Fundersam

Annars lät det ju riktigt bra
  • Millimina

Jag tycker bonus är ganska fint. Som någon man fick extra, som belöning. som något bra! Men det blir konstigt med effellarnas: "Jag hatar min bonus, har alltid gjort, vad ont kan jag göra honom så jag slipper träffa honom mer. Han är tre år"

• Fröken Sophia
    Svar på #720
    Skulle också ha velat ha din sista mening!!!
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-08 14:29:11 följande:
    Tyckte ni testen stämde? Jag ska leta reda på mitt resultat också..
    Lite grann kanske,men det är mycket som saknas.
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 14:29:33 följande:
    Nej jag säger ju aldrig att Surfer Jr är min bonusson. Han är Surfers son eller André
    Så har jag också sagt när jag varit tillsammans med en kille med barn.
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-08 14:31:45 följande:
    Jag tycker bonus är ganska fint. Som någon man fick extra, som belöning. som något bra! Men det blir konstigt med effellarnas: "Jag hatar min bonus, har alltid gjort, vad ont kan jag göra honom så jag slipper träffa honom mer. Han är tre år"
    Jag tycker också om det uttrycket!! 

Men håller med om att vissa bonusföräldrar verkar ha något fel i huvudet, det är ju barn de pratar om, och de har ju vetat om att dessa barn finns med i bilden från början.

Ibland kan jag visst känna att Surfer Jr är jobbig, men det är mest för att han inte är uppfostrad såsom jag kanske skulle vilja uppfostra ett barn, men det kan jag ju inte råda på nu. Dessutom ger det mig en god hint om vilka saker jag och Surfer kommer att bli oense om framöver...
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-08 14:30:09 följande:
    Din personlighetstyp:Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem.Karriärer som skulle kunna passa dig:Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer, konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister, psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter, artister, musiker, politiker.
    Haha,taget!
    Du blir mitt semestersällskap
  • Millimina

Greta! Du ser! Jag sa ju det. Stimulerande sällskap!

• Millimina

Undrar om någon som har samma beskrivning som en själv i det där testet skulle slå en som lik en själv? Finns det någon i tråden här som ni tror kan få samma resultat som er?

• jungfu

...och här har ni mig

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

Svar på tråden dårt asöires setuG