• svag

Nodejas Babes och Bambinos

Mini: Njo, det är nog sant. Tror inte att magen helt gått ihop sig, hoppas verkligen inte det Det känns faktiskt som att allt innuti inte riktigt sitter på den plats det ska Hehe, träningsbortförklaringar AB

Emeliee: Vad fint det blev! Dörren var verkligen snygg!

Meria: Stort grattis till G! Vad kul med en sån överaskning

NinaKanin: Har köpt 86/92 men inte fått någon bekräftelse på vad som finns eller ej, skulle packas under helgen, så jag har inte så stora förhoppningar på att det finns några kläder kvar till Iina

Vi har också varit ute och tagit lite höstbilder! Har inte laddat in dom på datorn än, men det kommer så fort jag har tid. Var ute i lekparken både lördag och söndag. Lekte i flera timmar båda dagarna. Tror aldrig iina sovit så gott

Idag så Iina "älsar dig" (älskar dig) när hon skulle sova! Åh, men underbara dotter, då smälter ett mammahjärta!

Usch för alla hemska förkylningar! Vi har inte drabbats än, men väntar bara på första svängen :/

• svag

Haha, har läst och läst och läst, men inte mycket har gått in

JoKo: Iina sitter bak, det fungerar super även när jag åker själv med henne. Först var det mycket "mamma hämta det" när hon tappade nått, men nu förstår hon att jag inte når och hon måste vänta. Men sen älskar iina att åka bil, hon sitter och sjunger och roar sig själv

Här är det bara trött, sover inte mycket alls Varför kan man inte stänga av barnen på natten och sen trycka på "on" på morgonen så man får sova

Kram till er alla sjuka/trötta mammor och barn!

• svag

Carro: Kram till er! Usch vad ni får gå igenom!

Trollet: Är nöjd mer vår bil, fast det inte funkar just nu :) Är en volvo 940 -97. Men det finns ju nyare varianter. Det drar inte allt för mycket. Det är inte en kombi, men det är ju rymlig innuti, man får plats två barnstolar och en vuxen bak. Men förstår ju om ni tänkt er en lite nyare bil

Kollar på hells kitchen, Gordon Ramsey är ju lite rolig

JoKo: Är inte ett dugg avundsjuk på din spa-dag, inte alls

• svag

Här var det inte mycket aktion

Fick inte sova mycket i natt, så idag har vi en riktig slödag och bara är hemma och tråkar, rätt skönt. Men nu blev det så himla fint väder så jag funderar på om vi kanske ska ut lite iaf, till lekparken kanske

Fick en rätt saftig räkning på min mobil, av någon anledning har dom bakat ihop alla förhöjda avgifter resten av året i denna räkning, inte så himla roligt måste jag säga. Men men, bara att betala och se glad ut helt enkelt.

Är det någon av barnen här inne som är blöjfria redan? Iina blir allt mer avig till blöjan och hon har börjat att få gå helt utan hemma. Men då ska hon va helt naken tycker hon, och vad gör man Så här hemma springer det runt en nakenfis numera. Hon lyckas inte riktigt själv känna av när hon ska gå och kissa, men hon kissar (och ibland bajsar) när man sätter henne på pottan, men funderar på hur ofta som är "normalt" att man ska be henne gå på pottan? Är en gång i timmen för sällan?

Kanske ska gå och göra lite nytta nu ja..

• svag

minbebis: Vaddå samma tanke samtidigt

• svag

Har läst allt, men orkar inte kommentera just nu. Har fruktansvärt ont i rygg och axlar och det har lyckats bli värre under natten, hur nu det är möjligt

Känner mig som 80 år just nu så jag ska nog ta och försöka sova lite om lilleman känner för att somna nångång

• svag

Hej på er!

Har haft världens värsta dag idag så jag orkar verkligen inte kommentera, har läst nästan allt iaf Skulle ta syskonkort idag på öppna förskolan, men det gick helt åt helvette och jag är så besviken! Så nu måste vi hitta nån annan jävla fotograf som kan lyckas få dom på samma kort. Iina verkligen vägrade, hon har varit helt rabiat hela dagen, kan ju säga att hon var billig på blocket imorse

Nej, ska återgå till soffan, har så konstig värk i hela kroppen, som mjölsyra hela tiden. har typ knappt nån kraft i musklerna känns det som, jätteläskigt!

Skickar en kram till er alla!

• svag

Smirre: Nja, jag har inte riktigt koll på dom måste jag säga. Vet du om hon har nån hemsida?

• svag

Smirre: Ska kolla upp det!

Carro: Tack! Det ska jag komma ihåg.

Winner: Tror inte du behöver oroa dig över tvn. Tror man märker på sina barn om det skulle gå över styr. Som att barnen hellre sitter inne och glor på tv än att gå ut liksom. Och som tvåbarnsmamma tycker jag att man har all rätt i världen att sätta på tvn och få andas ut ett tag!

Susanne: Vilken fins klänning! Föreställde mig också en kimono Ni ska gifta er på vår förlovningsdag!

NinaKanin: Jo, tänkte ju att vi kanske kunde komma undan med lite julklappar genom syskonkortet. Bara köpa ramar på ikea och måla lite fint. Men vi får väl se hur det går

Det där med att slita i håret är jättesvårt att bli av med! Finns nog inte så mycket att göra, lite som att suga på tummen liksom.

Jesster: Men vad stor Willa har blivit! Och vad duktig hon är! Sid rullar från mage till rygg ibland, men han precis som Iina tycker inte om att ligga på rygg, så han låter helst bli Men han skulle väldigt gärna ta sig framåt, tittar avundskjut på öppna förskulan på alla barn som ålar och kryper!

Köpte också massa kläder på Ida och Emil, men det blev bara till Iina, ska beställa mer till Sid också. Iina fick två par mjukisbyxor, en klänning, ett par långkalsonger/leggings och en tjocktröja. Hon kan ha allt utom klänning som är lite väl stor. Men vad fint det var, och billigt

Meria: Iina älskar också alvedon, som en tok! Hon vill bara ha mer när hon väl fått det hon ska

Nu har jag kommenterat allt jag kommer ihåg.

Imorrn firar jag och K fyra år, så på lördag ska vi förhoppningsvis (hoppas hoppas hoppas) ha barnvakt åt, hör här; Båda barnen! och gå ut och äta

• svag

VIP: Iina har ungefär 86, möjligtvis 92 i trånga byxor eller tröjor. Men annars är nästan allt hon har 86. Vi beställde 86/92 och dom var stoora, säkert en fyra centimeter långa i benen på byxorna, men eftersom det är muddar kan hon ju ha dom nu iaf :D Ärmarna på tjocktröjan var väl kanske 2 cetimeter för långa ungefär.

Mini: Vad underbart det låter med Isak! Jag tror ja har fått din unge nu faktiskt, för iina är världens trotsigaste, tjurigaste och mest lättretade just nu. Helt otroligt vad hon hittar på!

Igår sprang hon in i en godisaffär och stoppade ner vanthanden rätt i godiset! ´Sen stortjöt hon i en kvart för att jag satte henne i vagnen: Suck!

Carro: Kram till er! Att ni ska behöva gå igenom så mycke. Kul med texten iaf!

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos