Nodejas Babes och Bambinos
Hinner inte läsa allt, lillkillen sitter i gåstolen(!) och är rätt nöjd, men börjar bli lite trött.
VIP: Måste ändra mig lite angående storlekarna från Ida och Emil, iina är nog lite större än storlek 86, såg just att hon har massa 92 som hon kan ha :) Så storlekarna är väldigt stora helt enkelt
Sen ville jag bara säga att vi hade en underbar lördag! Här var vi www.peacockdinnerclub.com/stockholm/ och jag har aldrig ätit godare mat! Vi beställde passande dricka till varje maträtt också, nu kommer man ju bli skitkräsen
JoKo: Iina är likadan angående förståelsen, hon fattar allt. Men sorterar gärna om hon är på det humöret. Hon har dessutom av någon anledning börjat svara med "gojja" ibland när hon inte vill att man ska förstå henne. Lite roligt, hon sitter och bara gör massa ljud, sen säger hon "Iina prata gojja, pappegojja, hahhaha".
Mini/Jesster: Såg "Batman - The Dark Knight" förra veckan. Den är helt sjukt bra! Ironman var också okej. Såg även Hulken förra veckan, men den var ju sådär. Men Ironman och Hulken kommer typ "gå ihop" eller vad man säger. Har du sett Hulken?
JoKo/Meria: Man får ju ha barnet hemma från dagis om man vill, så anmäler man inte till FK att det är en vabb-dag så är det ju bara att ha dom hemma, det är ju samma som gäller om man tex skulle åka bort, alltså att barnet bara har en ledig dag från dagis. Man slipper ju då också alla papper man måste skicka in från dagis. Men om det är vabb som gäller så får ju era sambos ta det, kan ni ju vara hemma alla tillsammans!