Winner: Nån som känner som jag! K är lite inne på att byta jobb nu och har kanske ett på g, och då kanske det blir helt omöjligt att han kan vara f-ledig. Vet inte hur jag ska klara mig då, kan säga att jag också är kräkfärdig, pissless och helt slutkörd på att bara gå hemma. Har ju varit det i två (!) år, tror inte ens dom kan föreställa sig hur less man är efter så lång tid.
Carro: Åh, i börstvårtan! Det ska jag också skaffa om jag får dom att läka. Tror faktiskt att det är så att man har mindre risk för mjölkstockning om man har piercade vårtor. Men några positiva saker får man ju aldrig höra om piercingar
Har två tattueringar, eller jag har tattuerat mig tre ggr, men då byggde jag ut en som jag redan hade, så jag har två
En av dom ligger på min bilddagbok, den 22:a februari 2007. Den är ju egentligen inte färdig, men pengarna sätter ju lite käppar i hjulen. Men har väl iaf fyra till som jag vill göra.
Ska göra barnens namn jag med, vet bara inte vart än, kanske insidan av handleden, men det är så sjukt läskigt att tattuera sig där.
Hilla/Carro: Hur blev det med era navelpiercings under graviditeten?
Meria: Fy för era små snyltgäster! Hoppas ni får tag i alla. Tråkigt att dom bor i huset under vintern. Tacka vet jag betonghus!
Mini: Vi ska nog faktiskt investera i en plastgran i år, det kommer bli det mesta vi pyntat nånsin