Carro: Men vilken kille du har! Suupersöt
Jesster: Hmm, kanske ska fixa det så då. Just nu får de korten vi har duga, alla kommer ändå få så många kort så det är nog inte hela världen om det inte är jättestora förstoringar till alla, har ju ingen plats med ändå
Hilla: Jag är ju då inte hetero
Men har faktiskt också tilllåtelse med en tjej. Fast det har faktiskt inte hänt nått sånt sen jag och K blev tillsammans..
Och jag har pratat med K om tjejen på öppna förskolan, så han vet ju iaf om det. Känns ju mycket bättre, annars känns det ju som om man smyger med nått som inte ens finns. För du vill ju göra nått med den här killen när du tänker med musen, men inte om du tänker med hjärnan. Haha, fyfan vad skriver jag för nått? Hoppas du fattar iaf
Meria: Angående att bokstäver försvinner tror jag att det är att dom lär sig så mycket nytt nu och inser snabbt vad de kan hoppa över för att det ska gå snabbare. Så verkar Iina va iaf, idag har vi tränat lite på L på skoj, och hon kan ju. Hon har ett plektrum hon leker med, och det har hetat "pekum", men hon kunde uttala så bra som "plektum", men det gick för sakta
Och grattis till den mindre räkningen
Ibland måste man ju ha lite flyt också!
Shit, pepparkaksklänning! Sydde ju en till iina förra året, känns som att den är liiite liten nu
Får väl bli till att köpa tyg för pengar som inte finns och fixa iordning en
Iina fyller ju på lucia, undrar om dom tänker fira henne på fredagen eller måndagen. Antar att det är fredag firandet är, har inte hört nånting om det än. Kanske de väljer att fira Iina på måndagen så får hon en egen dag
LillaMy: Vilken söt Lovisa! Men superkonstigt att dom satt upp hennes hår? De borde ju veta att hon inte har det..? Iina har toffsar på sitt kort, men hon har det nästan jämt eftersom hon blir så irriterad på hår i ögonen
Är så jävla sjuk så det är synd om mig, feber och snoret rinner och ont i halsen och jag är fem år igen och tycker bara synd om mig själv
Så det blir nog sooova ikväll, men drömmer bara massa drömmar hela tiden, nätterna igenom. Får aldrig vila, det är halvmardrömmar som mest är obehagliga.