Inlägg från: Emeliee |Visa alla inlägg
  • Emeliee

Nodejas Babes och Bambinos

JoKo: Fresta nu inte "En Som Definitivt Inte Ska Äta Sötsaker" ♥ ♥ . Så kul att du lyckades. Jag har inte testat Jesters recept själv men Kärleksmums är en av mina favoritkakor..........

• Emeliee

Säljs det billigt duplo någonstans? Är megablocks (som Pela brukar skriva om) typ sak samma?
    Tror Milton hade gillat det, han gillar klossar men blir arg när de välter

Carro: , alltså, jag blir så matt av att läsa om hur ni har det, stackars!!!

Myran: Ser jättefint ut, ska bli kul att se fortsättningen med .

• Emeliee

Meria: Amen ååååh.....inga bak-bilder, det är jobbigt nog när ni skriver . Så duktig du varit!!!!!

• Emeliee

Aha...oki, då vet jag vad jag ska hålla utkik efter i julklappskatalogerna.

Idag när jag hämtade Milton på dagis så sa han direkt "titta be-we" (Titta på TV), sen tjatade han hela vägen hem om Kalle, Kajsa, Musse, Mimmi, Tiger, Puh och inte minst Slingeland...*suck*. Sen blev han arg för att Tiger och Puh-reklamen var borttagen i busskuren, *grrrr*

Nu ska jag slut spamma er, uppstigning 04,47 imorgon

• Emeliee

Imorgon ska jag på fest, hihi.
    Hur ska detta gå?
    Mend jobbet dessutom. Ska till systemet på lunchen, var väl flera år sen jag var där, hoppas jag hittar rätt bland hyllorna. Och vad ska man dricka?
    Jag vet knappt hur man beter sig på fest längre .
    Hoppas jag tål det, är väl ett drygt år sedan jag drack nu...kanske ska man röka en cigarett eller två med?, är väl lika länge sen det. Hiiih.......

• Emeliee

Jesster: Ingen av dem . Det blir något helt annat, kände mig för uppklädd, jag ska ju trots allt inte på gala-middag (eller jo jag låtsas ju det men så är det inte )

• Emeliee

Trollet: Nä, har inte varit på bolaget. Dessvärre är jag ingen rödvins-fantast, jag gillar vitt (skriver hon och blir lite sugen på ett glas).

Jesster: När vi har bantat klart kan vi dela på en plåt . Vad söt och duktig Willa är!!!

Imorgon ska jag & Milton till stan och fixa allt som jag inte gjorde idag. Hurra så duktig jag är, inte ens strumpbyxorna och systembolaget orkade jag ta tag i .

• Emeliee

Carro: Åh vad roligt!!! Jag tyckte texten var jättebra skriven!!!!
    Hur är det med Sam idag? Jag lider så mycket med er och allt ni har gått/går igenom. Jag tycker ändå du verkar (och det vet jag ju att du är en sån person) väldig positiv och kämpar på. Stor Kram till er alla!!

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos