Inlägg från: Emeliee |Visa alla inlägg
  • Emeliee

Nodejas Babes och Bambinos

Jesster: På samma bilder som Björn Gustafsson...

• Emeliee

Jesster: Usch & FY. Lider med er!!!!
    Hoppas du får klara dig åtminstone.
    Kramar!!

• Emeliee

Hej!!
    Förlåt allas födelsedagar som jag missat .

Milton är hemma från dagis idag. Inte "sjuk", bara VÄLDIGT trött och inte riktigt sig själv.
    Hoppas han är bättre tills på fredag när det är kalas-dax...

Hoåppas ni får en fin dag!! ♥

• Emeliee

Är hemma med Milton idag som inte är det minsta sjuk .
    Fullt ös medvetslös och jag som skulle hinna sååå mycket.
    Är det godast att göra negerbollar samma dag eller går det bra dagen innan (blir de kanske torra??). Milton har beställt negerbollar till kalaset imorgon nämligen

• Emeliee

Goddag!!
    Milton tackar för alla era söta Grattis-kommentarer!!

GRATTIS Elliot!

Kalas är jättekul men gtar på krafterna.
    Massor med mat, kakor & tårta över och det är inget vidare bra när man ska hålla igen .

Carro: Tror det kan göra jätte-ont. Natten mellan torsdag & fredag fick Milton ett utbrott/en attack, det gick nästan inte att få kontakt med honom och han skrek otröstligt io nästan en hel timme. Har aldrig hänt förr så jag tyckte det var dö-läskigt. Kanske hade han drömt något eller hade han ont......

Milton sjunger "Lilla Snigel", bara det att han byter ut ordet "snigel" mot Milton, mamma, pappa, Ville, mormor, farmor, Lowa, Morfar, Kalle, Musse, Puh, Nasse osv osv osv....tjatigt AB + att han går och säger "Milton två år" hela tiden .

• Emeliee

GRATTIS Lovisa ♥ ♥.

Meria: Jag har mest svårt för att tiden går så snabbt.
    Tyckte nyss du skrev att du var gravid .
    Hoppas det sätter fart snart nu då!!!

• Emeliee

Fina Lovisa med tårtan .

Jag har bilder från Miltons kalas i bloggen (om man scrollar ner lite) .
    Har slutat lägga in bilder på FL för jag ooorkar inte och dessutom har mitt PLUS gått ut (för något halvår sedan).

mrsojvindsson.blogg.se

• Emeliee

VIP: Såååå gott. Pärongrädden tog jag bara vispad grädde och blandade i hackade konserverade päron, annars kan man säkert göra någon päronmousse också eller så. Den med dumle tyckte de flesta var godast men jag tyckte såklart båda två .

Mini: TJUGOTRE MINUS!!!???!!! Jisses, då gäller det att ha varma kläder. Här i Skåne är det snålblåst och plus men jag fryser (så kan det gå när man envisas med att ha kjol på jobbet alltid).

Carro: Jaaa, din dator muppar. Om du går in på mrsojvindsson.blogg.se och väntar tills hela sidan laddats så ska du se mååånga inlägg, och kunna scrolla ner lite till kalas-bilderna; annars kommer direktlänken här:
    mrsojvindsson.blogg.se/2008/december/tack.html

• Emeliee

Jesster: Jag är med feg. Mitt hår är så j*kla risigt. Jag har verkligen inte bra hårkvalitet för långt hår men ändå envisas jag.
    Bästa svärmor (inte den "riktiga utan S pappas nya fru") är frissa och kanske kanske ska hon få sätta fingrarna i min risbuske nu innan jul .

Meria: Fiiiint!!!!!

JoKo: Mmmmm..mumsigt. Fast frukterna är väl det enda jag hade "fått" proppa i mig :-/

• Emeliee

bilen: Shit, duktigt!!!! Milton kan säga grön och röd och sådär men jag är inte så säker på att han kan skillnaderna/förstår innebörden.

Ikväll har han tjatat "Lilla Snigel-sången" igen fast han byter ut snigel mot varende människa han kan namnet på...
    Kul...men tröttsamt, kanske blir han ändå en liten musiker som sin farfar? .

• Emeliee

pELA: Näää...trist!!!
    Hur var det nu, har ni skrivit nytt köpeavtal på nya lägenheten?
    Har ni kanske skrivit någon klausul om er försäljning där kanske? (jag vet inte ens om det går men...). Hoppas att det går vägen för er.

• Emeliee

mini: *hihi* Du var snygg som vanligt och bron vart ful (men säkert jättebra ).

Milton fick utbrott vid middagen ikväll för typ 3e kvällen på rad. Antingen är han väldigt trött vid den tiden eller bara inte särskilt hungrig. Vi gick en lång kvällspromenad och när vi kom hem åt han två stora smörgåsar med julskinka .
    Men jobbigt när han blir så arg för jag fattar inte vad han vill, han blir bara pissed off och jätteförbannad .
    Igår sa hans dagisfröken att han ätit 3 (!!) smörgåsar till mellis...kanske inte så hungrig två timmar senare då som sagt...

• Emeliee

Winner: HURRA!!!! Här fick Milton utbrott vid middagen (i vanlig ordning), kanske hängde något fel på gafflen eller så låg inte ketchupen på EXAKT rätt plats. Efter 20 minuters hysterisk skrikande på egna rummet kom han ut och åt....
    Hmmm..jag försker inte göra så stor grejj av det men jag misstänker att detta är "hemma-stajjlen", han verkar sköta sig exemplariskt överrallt annars...antar att hämningarna släpper här hemma...

Nåja, granen har stått i fred hea dagen, han rör inte den (precis som vi sagt till honom). Måste säga att jag är lite impad. Han går och säger till alla leksakerna och kramdjuren "-Inte röra, bara titta"

• Emeliee

Meria: Än en gång, massa GRATTIS och välkomna hem!!!

Carro: Det ena efter det andra hos er. Stor kram och hoppas att du slipper dina besvär snart!!

Här var det med skakigt i morse. Jag väckte Stoffe som vabbar idag och skrek att pann-helvetet flyger i luften.
    Han for ner i källaren men där var ju allt som vanligt
    Milton sov sig igenom det (såklart, sömntuta som han är).

• Emeliee

JoKo: Om du högerklickar på en bild i "den här datorn", finns det inget alternativ som heter "Bränn" "Bränn till CD/DVD" eller liknande?
    Så gör jag iaf....

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos