Inlägg från: Emeliee |Visa alla inlägg
  • Emeliee

Nodejas Babes och Bambinos

Carro: Javisst är det kallt. Funderar med på det där med kläder. Jag tycker att underställ verkar så bökigt för personalen att dra av och på. Skulle varit några byxor att ha över de vanliga men under thermobyxorna...typ .
    Inte mycket sömn för din del, stackare

• Emeliee

Pela: Lycka till med bilköpet.
    Vi ska byta snart, till en Opel Vectra, de är stora. Just nu har vi en VW Golf Kombi men vi får knappt plats tre pers i den (Stoffe ligger typ ner & kör) så det blir skifte till våren *längtar*

• Emeliee

Smirre: Han har inte blåsor i munnen (höstblåsor eller vad de heter?) Det kan ju också göra ont. Hoppas han piggnar på sig snabbt!!!

• Emeliee

Winner: Usch, förstår er. Vår hund har knappt fått åka bil en endaste gång sedan Milton föddes. Han ser ldesen ut typ jämt men vi promenerar mycket och det gillar han åtminstone. Han börjar bli gammal (8½ år) men jag brukar fråga om han är lycklig och då viftar han på svansen .
    För två veckor sedan slängde vi in honom i bilen när vi skulle till Kvantum bara och då blev han helt till sig av lycka. Fick sitta där i bilen och flåsa en stund och sen hem igen....
    Tråkigt att lämna bort en familjemedlem men ibland är ju inte allt för ens eget bästa. Kram!

• Emeliee

Jossan: Du är superfin!!! Färgerna såg jättefina ut.
    Bilderna på Emma var med jättefina. Jag hade nog gjort som Jesster skrev. Båda två var fina ♥.

Krodan: Åååh, Ha det så jättekul!!!! Hur kan det vara att Athena fått vara med om detta häftiga??

• Emeliee

...och jag blir mer & mer lik min mamma för varje dag.
    Inte till utseendet men till sättet.
    Pedant, planerare och älskar att laga mat & baka.
    Mitt party/umgås/sociala jag måste ha försvunnit på vägen .
    Igår gjorde jag köttfärslimpa till kvällens middag, klockan kvart över FEM på morgonen.
    Man blir ju rädd för sig själv ibland.

• Emeliee

Meria: Milton älskar med Teletubbies, jag tycker det är HELflummigt och fattar inte grejen. Han älskar bebisen/solen som skrattar men i vår film fanns det typ nån häxa och då börjar han gråta, *hihi*.
    Skönt med ett alternativ, Mora Träsk blir ju lätt tjatigt

• Emeliee

Jesster: Sjukt söt. Den där dressen köpte jag till Miltons kusin med , sååå fin!!!!!
    Jättefina bilder.
    Ang magsjuka så fick jag tips om majsvälling men det har du ju redan testat. Hoppas han kryar på sig snabbt

• Emeliee

Jesster: Jag fattade efter en stund. Man ska dra i scrollbaren under bilden...typ.

Krodan: Jättefina bilder!!

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos