Inlägg från: Emeliee |Visa alla inlägg
  • Emeliee

Nodejas Babes och Bambinos

Bilen: . Visst är de söta när de sjunger!
    Milton gillar "Lilla snigel", fast han ersätter snigel med allt annat roligt; Kajsa (dagisfröken), Phu, Nasse, Manny (barnprogram) osv osv...
    Sen sjunger han den där "Kalle Anka satt på en planka ropade så här...", fast sen sjunger han (i falsett): "-Pappa, Pappa, se sto jag ääää"

• Emeliee

pela: 99:- är ju billigt för kalendern. Jag beställde hos Vistaprint. Fick massor med grejer för liten peng (bland annat två fotokalendrar). Lycka till!

• Emeliee

Smirre: Många kramar till er. All världens elände verkar drabba er hela tiden. Tänker på dig massor!! ♥

Lilla My: Vilket jättebra kort men förstår verkligen ditt "tofs-resonemang". Hade du velat att hon skulle ha tofsar hade du ju själv fixat.

Nu ska strax en trött och sockersugen mamma gå och sova, önskar det var min "hemma-med-Milton-fredag" imorgon men tji fick jag

• Emeliee

Nina: Är inte bilderna för stora?
    De kan vara max 2 MB (eller vad det nu var).

Mitt plus har gått ut men jag oooorkar inte ta tag i det.....
    Lägger mest upp bilder på bloggen nuförtiden .

• Emeliee

Carro: Åh så glad jag är att det gick bra (och att operationen blev av). Lyckliga ni måste vara nu!!!
    Sam är verkligen van vid sjukhusmiljön och väldigt väldigt duktig måste jag säga!!!!

• Emeliee

Pela: Äter ni inte lagad mat på kvällen? Annars kanske du kan göra pannkakor eller liknande? Gröt? Vi äter alltid lagad mat på kvällen och den maten äter Milton också. Han är oftast jättehungrig vid 17-tiden....
    Visst borde de skorna räcka till tycker jag.

• Emeliee

Hej svejjs!!!

Inte ofta man hinner skriva här men nu var det lite tyst på telefonen på jobbet.....

Allt är fint med oss, vardag och helg, allt går i ett. Jag kämpar på med vikten. Cirka 18 kilo ner nu så jag är nöjd (och duktig förstås) .
    Ang sömn så sover vi fortfarande gott hemma hos oss. Milton somnar runt 20-tiden, vaknar vi ett-tiden, klampar med STORA tunga steg (så vi ska höra honom) in till oss, kravlar upp i sängen, rycker vällingflaskan, dricker en slurk (f´låt en flaska) och somnar om gott igen.......

Jahapp, mer hann jag inte

• Emeliee

Mini: Tack ,jag vet, jag är skitduktig . Nä men inte så jättekul att vara så duktig jämt men jag är så mycket piggare och har inte särskilt långt kvar (fast just nu är det sjukt trögt!!!!

• Emeliee

Tack tjejer, söta ni är ♥. Nu är det så segt...och tråkigt och mörkt att promenera...

VIP: Nääää...men jag önskar att det var så . Tyvärr är det ju inte så enkelt.

Nä, här har man fått ge upp det "bästa" i livet, smågodiset . Fast äta varje dag vart kanske inte så bra, *haha*. Numera är det mest frukt, kollade på Leilas jul igår och blev sååå sugen....

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos