• Odling

UL-katastrof, vätska bakom nacke och runt lungor

I morse var vi på rutin-UL, det som skulle bli den underbaraste upplevelsen någonsin blev en mardröm. Barnmorskan upptäckte vätska bakom nacken och runt lungor. Kändes som vi föll ner i ett avgrundshål när hon sa "alla organ ser bra ut, allt finns där. Det som är avvikande på det här fostret är dock..." Herregud, mardrömmen blir sann tänkte jag bara.

Detta innebär kanske en kromosomavvikelse, jag fick göra fostervattenprov direkt efter och ska få svar i slutet av veckan. Just nu tror jag nästan att detta är en mardröm, och väntar bara på att vakna. Vi gick ju dit glada och lyckliga och skulle få se vår bebis. När hon visade hjärtat så var det det vackraste jag sett. Sen sjönk vi ner i det svarta.

Har någon varit med om liknande? Hur gick det för er?

Jag vet inte hur vi ska överleva, vi gråter och allt är bara mörkt.

• Svar på tråden UL-katastrof, vätska bakom nacke och runt lungor
  • kengru

Odling; Vilken lycka, försök hålla hoppet uppe o jag håller tummarna för er.

• Eevy

Har följt tråden,skönt att det ljusnat lite,håller tummarna för er!

• Felicia78

Odling:
    Åh, va glad jag blev av o läsa detta. Följer denna tråd o hoppas så att eran lille pojke ska visa sig vara frsik o kry
    Stor kram o trevlig helg!

• Anke

vad härligt att höra. håller verkligen tummarna i fortsättningen också!

♥Nora 060810♥Bf 090503♥
  • Odling

Tack för era tankar! Det värmer verkligen, fast jag inte känner er så finner jag styrka i era ord. Hoppas ni vet hur mycket ni stöttar en okänd människa någonstans i Sverige. Varje gång jag har läst era svar så har jag lyfts upp en smula från den där mörka hålan jag befunnit mig i denna vecka.

Kram

• Mollie77

Så roligt att läsa att ett litet hopp tänds!!En liten gosse,så härligt!!Håller tummarna o hoppas för er!!!Kram!

• Mollie77

När får ni förresten "slutbeskedet"?

• Malel

Va glad jag blev för din skull när jag läste inlägget. =) Hoppas de positiva beskeden håller i sig.
    Kämpa på!
    Kramar

Svar på tråden UL-katastrof, vätska bakom nacke och runt lungor