• Lana

Augustibebisar 2008

lille,MissH;tack tjejer det värmer...jag har pratat med BVC och är numer sjukskriven så att mikael är hemma.fick remiss i dag till BVC psykologen också.så jag hoppas det snart blir bättre...ni är klippor allihopa här inne...underbara!
    missH,ingen fara lätt å missa
    lille;skönt att kissen är hemma igen...inte kul när de spriger bort...man blir så orolig...

KaOl; du ska nog inte vara för försiktig,de måste ju bli utsatta ibland..man vill ju itne de ska bli sjuka men det hör till....tänk när han börjar på dagis va massa skit han kommer få...inget fel att de tvättar händerna när de kommer hem men sen tror jag nog inte det är någon fara...men jag är inte så belevd i detta men jag är själv rädd för alla bakterier men jag försöker att inte vara överdriven när det gäller Elly.så när Grannen är här får ho puss och göra...de är ju bra skyddade av att man ammar.alltså nu gäller det bara syskonen,andra barn skulle jag vara försiktig med...men Elly har inga syskon eller så så jag vill att ja vet inte hur jag vill men att det är OK för doris.

saliva; tack för stödet...värmer mycket gott.!

Mareld; jag har fått remiss till BVC psykologen...hoppas hon ringer i veckan...det är så underbart att ha er här inne ni stöttar och är så snälla..det är ett jätte stöd att få respons mm från er...underbart.!
    härligt att er tripp gick bra man blir nervös över en sån lång tripp...
  • Lana

jucea;hmm nä det tror jag inte men TACK! genom er stöttning och Mikael så vågade jag ringa BM i torsdags och nu är allt på rullning. ja det är en jätte grej för oss alla och den ter sig ju olika på alla...men tänk det är ändå bra för dig att öva på att gå ut och träffa människor...sånna du inte känner mm mm...det kommer göra dig jätte gott....

• Lana

MissH; ja det är vi och det betyder mycket...helt sjukt att alla bryr sig om alla och försöker så gott de kan att hjälpa till....-

• Lana

nu ska jag sova men MissH ska klura på ett svar till dig tills i morgon...orkar inte tänka mer nu och det kräver tyvärr det

natta natt flickor!

• Lana
    suss;FY va jobbigt för henne med nackspärren pluttan!

heidi; weii inte illa att redan starta..trodde jucea skulle bli först

mareld;HAHA underbart...mitt i allt knulla..haha...
    va härligt att det gick bra för henne att sova själv...sen kan man ju fortsätta...typ att man försöker efter nästa matning att hon somnar i vaggan igen...går det inte så får hon sova hos er till sist kanske det går...

KaOl;testa och se vad som händer men det är väl eg bäst utan??...jag kör utan bygel.hittade jätte fina på lindex.

hallon; jag tycker ni var lika...ögonbrynen i alla fall..och det VACKRA leendet
  • Lana

jucea; JÄTTE BRA! du är skit duktig...snart är din fobi borta vännen!

hallon; nä har inga på datan...hmm jo det har jag...ska kolla upp detta...men Elly är mer en kopia av far sin

KaOl; ja det tycker jag absolut...du ska ju vara vackrast då och ska man vara fin får man lida pin

• Lana

KaOl; ja precis men det är bar en dag...fast mjölkstockningen håller ju i sig längre...är det inte bättre att inte prova innan?så du inte får mjölkstockning dagen innan??
    jag mår mycket bättre när mikael är hemma...det är något helt annat...måste bara figurera ut hur jag ska klara detta på egen hand sen...ska ju träffa psykologen på onsdag så vi får se hur det går..

jucea; ja precis...blir säkert jätte bra tror jag...fråga annars efter signalement typ vad de har för jackor eller dyl på sig!

• Lana

Jucea; ja det är faktiskt skönt att inte vara riktigt SÅ nere jag varit ett tag...ja det är ju lätt det är så med att man inte vill att det eg ska vara så men det är det och när man till sist inser det är det redan illa..så är det typ här...nä det är jätte bra att du tvingar dig ut,du kommer märka att det inte är så farligt och peppa dig själv att fortsätta ta kontakt med andra..haha ja underbar egentid..hmm läsa...

Svar på tråden Augustibebisar 2008