• Lana

Augustibebisar 2008

Jag borde ha grön plupp än ja iofs dä får du käma på men nu ska här sovas också...om ted sover passa på att läsa

• Lana
    Hallon jag har gjort ett inlägg till dig i fototråden!

MissH;störtsköna bilder

Snart;haha jasså det är inte bara jag som har nappen i BHn

KaOl; ja för annars kanske du har ont under bröllopet och det är det ju inte värt...bättre att få det efter...

MArled; oj sorry..velar ihop det ibland Generad
  • Lana

jucea; stackars lille missen! hoppas allt blir bras med honom!

Mareld; va härligtr att du äntligen fick den..varifrån fick du den nu då??hur löste dom det?haha jag trodde jag krystade i evigheter men eg bara i typ16min

• Lana

Mareld; ja helt sjukt va bra att den är på plats nu då...så tröttsamt att det skulle bli världens grej avd et innan bara...!

selvira; ja det har hon

Snart; låter kanon bra ju!vi ska med fixa ngt sådant till när mikael ska tillbaka och jobba igen...men måste ju gör ngt för att få lite egen tid och vi tid.!

KaOl; hoppas det ser snyggt ut nu ja ibland känns det ju som om lilla stackars hönö är för allmän beskådning. ursh att få en sådan flash back....kramar till dig!

amelie; AJAJ stackars dig!det blir den fina nack kragen kanske
    kalasfin blomma!

VT; åh va roligt

lille;jobbigt med förkylning..hoppas det blir bättre snart...jag slänger över min nezeril till er! *KAST*

• Lana
    ameli;ingen aning hon skrevi går om vi hade fått nattrutiner på våra små!

lille; fy stackars lille katt

VT; glömde skriva läskigt med knölen..hoppas det inte är ngt farligt...ibalnd sväller körtlarna bara..typ förkylning på G eller dylö!
  • Lana

VT; ja det är ju br att de gör...kan ju vara en godartat eller så...hoppas de visar bra resultat!

• Lana

Hur gör man när man har dop?
    vi tänkte ha dop sen efteråt bjuda på kaffe,tårta och bulle...ska man öppna gåvorna vid kaffet eller hur gör man??? nån som vill berätta hur ni gjort?

• Lana

MissH; MYSIGT värre haha har han slutat nu då? tänk om han börjar igen då??

carina; vi är bjudna på fest..får se om jag går..vill att min mamma ska ha Elly inte svärmor..vet ej varför men ja hälst min mamma...i så fall ska jag nog vara en svart älva eller en tjej med vit klänning och MASSA blod och mikael typ helsvart...som en dementor i harry potter fast inte en sån

Svar på tråden Augustibebisar 2008