Augustibebisar 2008
Jag borde ha grön plupp än
ja iofs dä får du käma på
men nu ska här sovas också...om ted sover passa på att läsa
Jag borde ha grön plupp än
ja iofs dä får du käma på
men nu ska här sovas också...om ted sover passa på att läsa
jucea; stackars lille missen! hoppas allt blir bras med honom!
Mareld; va härligtr att du äntligen fick den..varifrån fick du den nu då??hur löste dom det?haha jag trodde jag krystade i evigheter men eg bara i typ16min
Mareld; ja helt sjukt
va bra att den är på plats nu då...så tröttsamt att det skulle bli världens grej avd et innan bara...!
selvira; ja det har hon
Snart; låter kanon bra ju!vi ska med fixa ngt sådant till när mikael ska tillbaka och jobba igen...men måste ju gör ngt för att få lite egen tid och vi tid.!
KaOl; hoppas det ser snyggt ut nu
ja ibland känns det ju som om lilla stackars hönö är för allmän beskådning. ursh att få en sådan flash back....kramar till dig!
amelie; AJAJ stackars dig!det blir den fina nack kragen kanske
kalasfin blomma!
VT; åh va roligt
lille;jobbigt med förkylning..hoppas det blir bättre snart...jag slänger över min nezeril till er! *KAST*
VT; ja det är ju br att de gör...kan ju vara en godartat eller så...hoppas de visar bra resultat!
Hur gör man när man har dop?
vi tänkte ha dop sen efteråt bjuda på kaffe,tårta och bulle...ska man öppna gåvorna vid kaffet eller hur gör man??? nån som vill berätta hur ni gjort?
MissH;vara alone för mikael tränar....du då?
MissH; MYSIGT värre
haha har han slutat nu då? tänk om han börjar igen då??
carina; vi är bjudna på fest..får se om jag går..vill att min mamma ska ha Elly inte svärmor..vet ej varför men ja hälst min mamma...i så fall ska jag nog vara en svart älva eller en tjej med vit klänning och MASSA blod
och mikael typ helsvart...som en dementor i harry potter fast inte en sån
lille ;GÖDIGA dräkter