• Lana

Augustibebisar 2008

Ikväll blir det HUMMER...och kalvdans med hallon till efterrätt...mums Skrattande tänkte bara lurkaFlört

• Lana
    MissH;starkt av honom...hittade de någon han blev nöjd med?

BV;underbar film...fy vilken bläig spindel...jag som gnällde över den på 0,2i diameter jag hade här hemma

LinaS;haha precis sån är jag med

VT; GRATTIS gumman...hoppas dagen blir toppen...ta massa kort vi får se sen

Heidi; skönt att hon har ändrat sig,annars hade det ju blivit jätte jobbigt.!
  • Lana

Lina; va mysigt älskar marknader...vilken var det?? har iofs bara varit på kiviks äpplemarknad så resan för fyra år sen till simirishamn var inte bara fylle rasa utan vi gjorde nått nyttigt också...

• Lana

luzorsus;va roligt jag var ute förra helgen och det var skit kul

• Lana

hej tjejer...sitter och ska äta alldeles strax...har varit på babysim i dag det var super kul..Elly älskar att bada hinnerknappt läsa ikapp på dagarna men ska försöka iväll eller i morgon...nu blir det MYS med mat och gott....plus bullar eller hur VT?

• Lana

VT;de var jätte goda...smakar inte direkt som "vanliga" kanelisar men super goda...mikael är rätt kinkig med sånt och han är också jätte nöjd

• Lana

hej tjejer...saknar er här inne....men orkar inte sitta så mycket vid datan just nu tyvärr...men det går bättre och bättre varje dag...ska se om jag kan vara halvtidssjukskriven i två veckor sen har det nog löst sig..i dag ska vi ut på halloween fest om jag kommer igäg svärmor ska ha Elly men vet inte om jag vill gå ännu :-/
    I alla fall så sa psykologen att det jag berättade inte lät som någon depression utan mer att jag är rädd att bli övergiven av mikael när han går till jobbet.pga att min mamma flyttade precis innan jag fick Elly....och när jag grunnar på det så stämmer det väldigt bra...

Ha en underbar helg tjejer,kikar in ofta utan att komentara tyvärr....

Många kramar Annika

• Lana
    marled; härligt...vill me åka bort....såå underbart vart ska ni? såg nu..va härligt...då är hon ju mer med när ni åker dit...så himla roligt...

VT;underbar beskrivning haha

måste bara undra....hur sover era små?
    Elly har alltid varit en vakenmaja....typ vaken 07-11 sen sova till ca 14 och vara vaken till 21...
    men i några dar bar asover hon..i går vakna vi 07 hon somna 09-12 och var vaken till 14 och sen sov hon till 18 och sen var hon vaken till 19,30 sen sov hon natt...och i dag gick vi upp 08 och 09 sov hon redan..Förvånad
    varför all denna trötthet... hon är 10½ vecka.
Svar på tråden Augustibebisar 2008