Augustibebisar 2008
VT: Skönt att han får komma hem och att operationen gått bra!
VT: Skönt att han får komma hem och att operationen gått bra!
Carina: Jo men visst är han ju en bebis... fast en ganska stor sådan!
Men det är lite skrämmande hur snabbt tiden rusar iväg!
Carina: Nä, egentligen var det inte så längesen man var gravid. Jag var på efterkontrollen igår och barnmorskan frågade mig då hur jag upplevde graviditeten. Det kändes som det var SÅ längesen jag var gravid och kom knappt på nåt speciellt om den... ![]()
jucea: William har också börjat låta allt högre nu det sista och jag tror precis som Rimfolina skriver att det är som så att de upptäckt sin egen röst och kan göra en massa olika ljud.
Hoppas ni alla haft en bra helg! Ska läsa ikapp här sen tänkte jag...
KaOl: Åh vad fina ni var!! Kul att höra att allting var helt underbart!
Jag har nyss laddat upp ett filmklipp på William inne på min blogg om ni vill kika på den "lille indianen"...
lindaskriver.blogspot.com
Håller med om att det blir lite tråkig stämning här inne. Dessutom är det ju så otroligt lätt att det blir missförstånd när man skriver.
Hoppas att allt är bra med er alla. Vi har varit på bvc idag. William var 3 mån gammal för några dagar sedan och var nu 7070 g och 63,5 cm. Vi skulle träffat barnläkaren för en månad sedan på 2-mån-kontrollen, men han var sjuk då så det blev idag istället. Men allting såg bara fint ut och William var på ett strålande humör och pratade och skrattade... tills det var dags för sprutan! Då var han ledsen en liten stund, men det gick över ganska snabbt som tur var.
carina: Här bajsas det mest gult och ibland åt det gröna hållet (förmodligen för att han varit lite förkyld nu?). När de börjar äta mat kan det bli alla möjliga färger! ![]()