Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Justja, den har jag glömt, ska fota nu ja

• MissHellen

Haha, nää Elton vakna precis efter en 3 timmars lång sömn på balkongen Så vi ska ta en dusch när Bingo Lotto är slut, sedan ska vi försöka sova!

Pumpade förut igen, fick då ut lite över 130, Elton åt 80 sedan ville han ha bröstet Men pappa o Elton har de så mysigt så, R är helt tagen!

• MissHellen

lille: Har W kontakt(eller vad man nu ska kalla de när dom är så små ) med pappa eller? jag har aldrig sätt att du pratar om han (Svara bara om du känner för de!)

• MissHellen
    lille08 skrev 2008-10-26 21:24:32 följande:
    MissH: W:s pappa har varit här regelbundet sedan han föddes... och särskilt nu det sista så har det ju blivit rätt ofta... vi har väl mer eller mindre hittat tillbaka till varandra igen och ska ge förhållandet en ny chans!
    Nej, va roligt för er Ooo, Jag älskar sånt!

Men W o A har inte samma pappa va? Oj, vad jag låter nyfiken Men som sagt, svara bara om du vill!
  • MissHellen

Är de nån fara o blanda mjölk från två olika dagar, som legat i frysen?

• MissHellen
    Amelie skrev 2008-10-27 15:46:07 följande:
    Tror inte det. Man ska inte blanda mjölk i olika temperatur. Tina dem tillsammans, det skulle jag göra!
    Jag tog upp dom förut, så dom har tinat tillsamman.. Men nu tycker jag den ser grynig ut, eller som att de har skurit sej, ska de vara då? har inte tinat mjölk förut.
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-27 15:51:23 följande:

MissHJag har för mig att den kan bli sån där utan att det är nån fara... men jag vågar inte lova.
    Hmm, Jobbigt.. Får googla så jag vet riktigt haha (Google är min bibel )
  • MissHellen

Jag hittade inget om de, bara att man ska frysa in färsk mjölk innom 24 timmar o de gjorde jag ju. O de var i förrgår eller i går, så den kan ju inte vara gammal..

• MissHellen

Snart: Precis så såg den ut
    Skakade den o sedan såg de ut som små prickar över allt?! Normalt eller?

Den kan ju inte bara vara dålig, jag frös in den i förrgår eller i går!

Svar på tråden Augustibebisar 2008