• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • KaOl

carina: det är hälso- och sjukvårdsnämndens ansvarsnämnd (HSAN) du ska kontakta för att anmäla om du tycker att du blivit felbehandlad!! www.hsan.se/

• Kvack

Samma här. Hoppas att operationen går bra och att dom får bort allt. Stora kramar.

• lille08

VT: Här är en till som tänker på er!!! Vilken mardröm. Massor med kramar och hoppas nu att det går bra med operationen och allt. *kram*

• jeng

om allt går som det ska så kommer vi ha en gråvit liten kattflicka och en rödvit liten kattpojke hemma hos oss inom någon vecka!! det är nästan som att få barn på nytt!!

• Mareldsbarn

VT; Jag har inte varit inne på FL på ett par dagar och nu läser jag något som får min håret på huden att resa sig. Det är fruktansvärt. jag kan inte för mitt liv känna vad ni går igenom. Herregud, den "bollen" som vi bara trodde var att plocka bort. Ser att du skriver att han rullades in för OP kl 10.15. Är han färdig Op:ad nu? Vad säger läkarna mer? Åh jag är så fruktansvärt ledsen för er skull. Jag hoppas verkligen att de får bort allt genom operationen och att det skall räcka. Är du och Lyckeli på sjukhust något eller håller ni er hemma? har din syster kommit? Jag är inte långt ifrån dig, det vet du och vill du ha sällskap får du bara säga till så tar jag och Julia oss över till dig! Ni är så fina! Blir jätteledsen när jag läser detta! Vad händer nu?

• Mareldsbarn

VT; förlåt för alla mina tusen frågor. Det skrevs mest ner i samma veva som det rullade i huvudet. Låt bli att svara om du vill. Det viktigaste är att du känner att vi finns för dig/er. Prata med oss, berätta hur du det går m.m.

• Vilda Tiger

Han op ännu. Jag ska ringa avdelningen igen vid två. Syster är här nu. Jag ska ta alla dina frågor sedan, Mareld. Inte just nu, bara. Jag uppskattar att du erbjuder dig att komma.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • jeng

VT, jag blir jätteglad av att höra att du har fått lite sällskap!! Ingen ska behöva vara ensam och bearbeta något sånt här!! Du vet att vi finns här allihopa!

• Mareldsbarn

VT; Var tillsammans med din syster nu. Skönt att ni har varandra. Allt annat kan vänta. Det vet du.

Svar på tråden Augustibebisar 2008