• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Pling84

vt: vi håller tummar och korsar fingrar och tänker på er hela tiden! Shit shit shit vilket besked.

• Mareldsbarn

VT; Härligt med en uppdatering! Gott att det var goda besked vännen! Nu väntar vi bara på svaren om den har spridit sig och jag förstår att väntan är det värsta som finns. Hoppas du fick träffa Markus idag! Mysigt, inte sant? Ta väl hand om er! KRAM!

• Vilda Tiger

Det var fantastiskt skönt att träffa Marcus nyss. Han var trött men såg ut som vanligt. Lite otäckt med dräneringsslangar och sånt, men annars var det endast gott att se att min fina Marcus finns kvar där. Jag är så lättad, det känns som en sån jätteskillnad från imorse, då jag bara grät och grät och trodde att han skulle dö. Vi ska åka och hälsa på imorgon med, och då får Lyckeli följa med. Marcus toklängtar efter henne.

• Rimfolina

Kan bara hålla med Mareld! Vi fortsätter att hålla alla tummar i tre veckor till! Kram.

• Vilda Tiger

Ja, det här tre veckorna kommer kännas långa. Men gott att man får besked innan jul.

• BebisVagga
    Vilda Tiger skrev 2008-11-26 20:06:05 följande:
    Ja, det här tre veckorna kommer kännas långa. Men gott att man får besked innan jul.
    håller verkligen tummarna för er.. detta e verkligen inte det man tänker på direkt när man fått en bebis.. Vilket år alltså.. 2008 bland dem hemskaste åren jag varit med om.. så många hemskheter.. en bra sak dock o det e våra barn.. men allt annat har bara varit skit.. o det fortsätter.. men du ska se att den har upptäkts i tid o allt kommer bli bra
  • Hallonsocka

VT: Vad härligt att ni bägge får åka och träffa honom imorgon, och vad gott det kommer att göra Marcus att få vara med er lilla Lyckeliten. Hon kommer ju tillsammans med dig göra honom stark som tusan! Hur kan hon annat lillstumpen!?

• Kesso

Hej på er alla!
    Ja, här har jag inte skrivit på länge men jag finns här. Har läst lite vad ni skrivit men orkar inte läsa allt.
    Själv så mår jag inte riktigt bra just nu. har gått igenom så mycketr nu sedan 06. Då gick min älskkade svärmor bort. Sedan så ahr det bara hänt en massa. Nu så har svärfar fått en obotlig sjukdom. Så vet inte hur länge det är kvar men inte länge kan jag säga. Så surt! Tycker så synd om min man och hans syster. Jag är så ledsen för detta. Så har inte orkat att skriva här.
    Nu så har inte Nils gått upp i vikt heller. Så jag har nu uteslutat mjölkprodukter. Så jobbigt. Så ska han få tillägg efter varje mål. men det går inte . han tar det ej. Ja...alltid är det något. Hur mycket ska ajg klara? Känns som jag vill gömma mig.

VT:
    Läste vad som hänt. Vad tråkigt. Har själv gått igenom mycket elände. Så jag tänker på dig. Hoppas verkligen på det bästa. Skönt att op. gick bra. Kram till er!

Fungerar amningen för er alla?

Ha det så bra.

• Rimfolina

Kesso: Nej, du är inte den enda som har haft problem med amningen. Jag själv har inte några stora problem men flera av de andra tjejerna har också skrivit om sina problem, du är inte ensam! Kom bara ihåg att det är ingen katastrof att sluta amma om det inte funkar, huvudsaken är att du och ditt barn mår bra! Kram.

• jeng

ojdå, hoppsan!!! jag kom visst hem med 3 nya kissebebisar, och inte 2 som det var tänkt! Ted valde en som jag inte hade valt, så han fick en egen hahaha livat värre här hemma, med en ny rangordning som måste säkerställas bland våra 3 nya (varav 2 syskon och en något äldre kattunge från annat hem) och våra 2 gamla!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008