• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • goshheidi

Jag förstår Tina att det är svårt för dig. :( Man står så handfallen och kan inget göra... Men jag tror att det kommer att gå bra för M. Han kommer nog att bli ganska trött utav strålningen, men det går över sedan.

Jucea, ja inte vill man ju må som en gravid om man INTE är det :/ Hoppas du mår bättre snart.

Hallon, ojoj, hoppas du får vila ut snart. Låter mycket tungt med täta amningar och så sjukdomar därtill.

• Kesso

GO KVÄLL!

Ja, då ahr vi inte skrivit här på ett tag. Detta året började inte bra. Suck! svärfar dog den 1 jan. Så här är det sorg nu. Det blir mycket att tänka på eftersom inte svärmor är kvar i livet heller. Hon dog för knappt 3 år sedan. Så här mår jag inte bra nu. Barnen mår bra iallafall och det är huvudsaken.
    Tur att ha barnen att glädjas åt.

Hoppas alla andra fått en bra start på året. Soom sagt har inte läst igenom allt ni skrivit nu.

• Kesso

Tack! Det behövs mycket styrkekramar just nu........syter så för allt framöver nu. Begravning...m.m.....I morgon till begravningsbyrån.

• Lina S

Usch så tråkigt kesso, tur att det inte hände på julafton i alla fall. Hade inte varit kul att fira jul fram över då. En klen tröst. Jucea - försöker du bli gravid nu?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Kesso
    Jag skicker de varmaste kramar jag har och önskar att ni kan finna ro i allt det här ändå, och glädjas (eller vad man nu säger) åt att ni fick ha din svärfar kvar över julhelgen. Han har det bra nu och ni har säkert haft många fina stunder tillsammans! Och prata om honom, om allt det fina och det roliga ni har gjort tillsammans. Han finns lika mkt nu, bara inte här, hos oss.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • KaOl

kesso: styrkekram! förstår att ni har det jobbigt skönt för din svärfar att inte behöva lida mer dock

• 3 barns mamma84

ååh vill du bli gravid igen jucea?
    hoppas allt går som du vill
    men e det inte lite jobbigt att hs två små blöjbarn just nu?

Nu har jag kommit hem iaf sköt har varit borta i en vecka
    men mens är försenad i 8dagar alltså en jävla vecka shiiit!!
    Sen jag jag nu köpt majs välling så det fungerar bra för honom ingen problem alls
    Fifti fifti får han nan2 och välling

Hur har allt varit för er??

• Moi Mokulat

Helluuu!
    Usch man är här inne allt för sällan nu.
    Hänger inte alls med.
    Så igår satt Wille själv i en minut.
    Snacka om att man bli stolt.

Någon som har tips på någon bra hemsida så man kan gör egen mat till sin knoddis?

Svar på tråden Augustibebisar 2008